areabike Well-Known Member 17 July 2004 #1 hey,heb een probleem,heb een dr 70cc gekocht,ben nu bezig met de cilinderkop te plaatsen,op mijn oude cilinderkop zitten 2 koperen buisjes die naar de carb lopen,in mijn nieuwe cil kop zitten geen gaatjes,wel op mijn oude,maakt dit wat uit?
hey,heb een probleem,heb een dr 70cc gekocht,ben nu bezig met de cilinderkop te plaatsen,op mijn oude cilinderkop zitten 2 koperen buisjes die naar de carb lopen,in mijn nieuwe cil kop zitten geen gaatjes,wel op mijn oude,maakt dit wat uit?
@rie Well-Known Member 17 July 2004 #2 nee is van de carb koeling is overbodig dus gewoon monteren zo Upvote 0 Downvote
areabike Well-Known Member 17 July 2004 #3 zo dat is snel!!!he bedankt kan ik weer verder,dus de slangetjes er gewoon af laten? Upvote 0 Downvote
Maim_dna Senior Member 17 July 2004 #5 @rie said: nee is van de carb koeling is overbodig dus gewoon monteren zo Click to expand... Carbuverwarming zul je bedoelen. Upvote 0 Downvote
@rie said: nee is van de carb koeling is overbodig dus gewoon monteren zo Click to expand... Carbuverwarming zul je bedoelen.