Probleem met area

Status
Not open for further replies.

BoBsOn

$Aprilia Area 51$
Als ik met me area half gas geef dan gaat hij gewoon, maar als ik volgas of bijna volgas doe dan is het opeens ''Muooop'' en dan is hij stil:( dan laat ik gas weer los en dan gaat ie weer.Dus bij volgas of bijna volgas valt hij gewoon stil lijkt wel.
me setup:
Dr50
Giannelli Giant2
sproeier 92
luchtfilter zonder prop

Weten jullie wat er mis is? Alvast bedankt
 
Advertisement - register to remove this

Te arm?hmm...:P heb juist een grotere sproeier erin gedaan, voor het inrijden.Bij jos dijkman zeiden ze dat het wel goed was, had een 88 en 92 gekregen.Die 92 gebruik ik nu dus.En luchtfilterprop heb ik niet meer.Kan het niet zijn dat hij teveel benzine krijgt??
 
prop HOEFT er niet in hoor , het wil zo gewoon goed lopen , je moet eerst even de carburateur helemaal schoonmaken , alle sproeiers doorblazen, dit kan al het hele probleem zijn. en dan mischien nog een grotere sproeier proberen.
 
Heb carb schoongemaakt maar hij deed het nog steeds.Maar als je met choke aan rijd dan bijna niet meer.Dus ik ga sproeier 94 en 96 halen en dan testen:P
Bedankt voor de reacties
 
Klopt, heb het ook gehad met een 17,5mm. Zou eventueel naar de stand van de gas-naald kijken, eventueel een tandje lager met de borgclip in de gasschuif zodat hij zoveel mogelijk gas doorlaat. Werkte bij mij goed, had het zelfde probleem(alleen bij mij was de sproeiernaald helemaal in de sproeier gevallen, vraag me niet hoe het kwam). En inderdaad grotere sproeier
 
um ik ree eerst ook zo maar je sproeier is wel erg groot voor een 50cc ik zou is wat kleiner probere als ie wat meer in gerede is en de kleur van je bougie moet koffie met melk bruin zijn , is ie te zwart dan is je sproeier te groot is ie wittig dan is je sproeier te klein , dus ff zoeke naar de goeie en de standaars afstelling van je lucchtschroef is 1.5 slag
 
mensen ik heb een probleem!!!!!!!!!!!!!

ik heb met sleutelen per ongeluk een kabeltje los getrokken en ik weet niet waar deze opmoet
het is die benzine leiding die vanaf dat vierkante doosje(het is die kabel/slang die bovenop/in het midden zit) bij de benzine-tank.m'n area51 start nu niet meer...
weet iemand waar deze opmoet,kan iemand met een area ff kijken waar deze kabeltje opmoet?? please mensen,ik baal als een stekker
 
mensen ik heb een probleem!!!!!!!!!!!!!

ik heb met sleutelen per ongeluk een kabeltje los getrokken en ik weet niet waar deze opmoet
het is die benzine leiding die vanaf dat vierkante doosje(het is die kabel/slang die bovenop/in het midden zit) bij de benzine-tank.m'n area51 start nu niet meer...
weet iemand waar deze opmoet,kan iemand met een area ff kijken waar deze kabeltje opmoet?? please mensen,ik baal als een stekker


maak even je eigen topic aan ipv een 3 jaar oud topic omhoog te schoppen
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top