probleem met andere uitlaat

stiffi

Well-Known Member
ik heb een aerox uit 2005 nieuw gekocht,, als je de uitlaat eraf haalt zitten er nog een slangetje die ergens naartoe gaat, ik heb nu mijn nieuwe uitlaat erop gezet maar wat moet ik met dit slangetje doen?

Advertisement - register to remove this

stiffi said:
ik heb een aerox uit 2005 nieuw gekocht,, als je de uitlaat eraf haalt zitten er nog een slangetje die ergens naartoe gaat, ik heb nu mijn nieuwe uitlaat erop gezet maar wat moet ik met dit slangetje doen?

ik denk dat dat slangetje voor de overtollige benzine is, die moet je gewoon

laten hangen die hoort daar te zitten. Loopt vanuit de carburator naar

beneden. Dus gewoon andere uitlaatje monteren en het is goed

Racierox said:
Vanwaar komt dat slangetje precies? Want bij mijn rox hangt ook een los slangetje, die begint vlak naast de tankdop achter het linkermoterscherm, is dat dezelfde?
Jij bedoelt de overloop van je benzinetank.

Dat slangetje dat de topicstarter bedoelt is er 1 die van de uitlaat ergens naartoe loopt.

Kijk gewoon s waar het naartoe loopt! Dan kunnen we misschien zeggen waarvoor het dient.

DME3 said:
Jij bedoelt de overloop van je benzinetank.

Dat slangetje dat de topicstarter bedoelt is er 1 die van de uitlaat ergens naartoe loopt.

Kijk gewoon s waar het naartoe loopt! Dan kunnen we misschien zeggen waarvoor het dient.

nee ik denk dat de ts ook gewoon dat overloopslangetje bedoelt, heb

jij ooit van een slangetje vanuit je uitlaat gehoord???

alleen een aftakking, maar dat bedoeld de ts niet

Maar ksnap all1 niet (als de ts en ik het over hetzelfde zouden hebben) hoe hij die ooit kan zien als hij de uitlaat gaat vervangen, zit ten eerste aan de andere kant en is niet te zien als je er geen kappen afhaalt :S

De nieuwe uitlaten van een Aerox kan zo'n slangetje hebben ja, heb er idd nog van gehoord. Dacht te herinneren dat het de uitlaatgassen naar de carb voert oid, maar dat ben ik helemaal niet zeker.

Wat ik wél zeker ben, is dat het geen overloop is.

Dus stiffi, kijk eerst s waar dat slangeje naartoe gaat ;)

DME3 said:
De nieuwe uitlaten van een Aerox kan zo'n slangetje hebben ja, heb er idd nog van gehoord. Dacht te herinneren dat het de uitlaatgassen naar de carb voert oid, maar dat ben ik helemaal niet zeker.

Wat ik wél zeker ben, is dat het geen overloop is.

Dus stiffi, kijk eerst s waar dat slangeje naartoe gaat ;)

ok ik geloof je:D

maar bij een maat van mij zat dat overloopslangetje naast de luchtfilter:S

tja , ik denk dat je als je niet weet wat voor slang TS bedoelt dat je dan beter niks kan zeggen...

de slang op je uitlaat kun je gewoon eraf pakken , het voert warme lucht naar het luchtfilter of naar het carter (variogedeelte) , het zorgt voor zover ik het weet dat de scooter beter aan de emissieeisen voldoet (uitstoot van uitlaatgassen tegen gaan dus)

je kunt m gewoon afsluiten , oftewel eraf laten

Back