probleem met 7210

Bert

Sr. lid
Een vriend van mij heeft dus sinds vorige week een Nokia 7210. Dit is een Nokia met Infrarood. En ik heb een laptop met infrarood.
Nu zouden wij via de laptop plaatjes willen versturen naar de Nokia zodat die wat boeiendere achtergronden krijgt. Alleen dit gaat toch niet zo makkelijk als dat we dachten.

Er blijft zich steeds één en dezelfde fout voordoen en die luid. "
"Bestand c:\map\map\plaatje.jpg is niet verzonden omdat een fout is opgetreden terwijl Draadloze verbinding bezig was met het naar de andere computer verzenden van bestandgegevens.
De gegevens zijn ongeldig."

Ik heb al vaker met mijn laptop plaatjes etc naar een ericson gestuurd en dat ging perfect.

Dus weet iemand misschien hoe we dit kunnen verhelpen zodat we kunnen versturen.

BVD.
 
Advertisement - register to remove this

Is bekend dat dat bij de 7210 en 6610 niet zomaar gaat... gemakkelijkste is via www.myfone.nl (helaas wappen, maar normaal tarief en je kan al je eigen plaatjes uppen) of anders even op www.nokia.nl kijken.... Met de software die ik heb gekregen bij mn 6100 kan het wel. 6100 en 7210 zijn softwarematig (op radio na) exact het zelfde, dus probeer dat te downloaden en kijk of het dan wil. De versie die ik heb is PC Suite 5.01 en het is daar een onderdeel van. Probeer het en zie of het werkt!

Succes!

MvG, Casper
 
heej harstikke bedankt ik zal het allemaal even proberen

Mvg Bert

-edit-

Idee:) is het misschien een idee om de software die jij hebt te mailen of hoe groot is het miss heeft iemand webspace ofzo of een link als het al op internet staat

Btw als het kan moet je maar ff mailen naar : bert_potse@hotmail.com thnx
 
jah al veel gezocht maar bijna alleen maar pop-up site's, dus onmogelijk te volgen.Of site's waarvoor je moet betalen en als je dan een goeie site vind staan er 5 nummers op :(

dusss ik heb het al wel geprobeerd @ google
 
Ff een beetje offtopic, maar een vriend van mij heeft een 6610 en ik ook. Alleen hoe verzend ik een achtergrond van mijn naar zijn tel? Nergens te vinden terwijl we alle2 infrarood hebben...
 
Kan wel als je vodafone hebt en er een live kaart in doet want volgens nokia is het een live telefoon de 7210 ook.
Lukte bij mij ook.
weet alleen nog niet hoe dat ik er een ander menu in kan zetten
 
Back
Top