Probleem Bestandsnamen

Gerben Visser

Puch Maxi @ 21+ PK
Bij deze heb ik een klein probleempje, mijn bestandnamen zijn tegenwoordig half blauw & half zwart, zie Foto:

probleempjeyz0.png


Iemand enig idee waardoor dit veroorzaakt word en hoe het opgelost kan worden.

Alvast Bedankt,

Gerben :*
 
Advertisement - register to remove this

Dat zijn gecomprimeerd bestanden, omdat je ze een tijdjen iet hebt gebruikt. Dat bespaart ruimte.

Als je in de verkenner zit kun je met de rechtermuisknop op een folder drukken en dan bij options, advanced iets uitklikken. Je kan ook ergens zorgen dat het gewoon in zwart wordt weergegeven, ben alleen ff vergeten waar dat zit. Ik weet zeker dat Google het wel weet!
 
Kijk daar heb ik wat aan. Daarnaast heb ik nog een probleem wat waarschijnlijk hier mee te maken heeft.

Ooit is problemen gehad met mijn schijfopruiming en toen het volgende gedaan:

Symptomen
Wanneer u het hulpprogramma Schijfopruiming uitvoert, reageert het programma niet meer (loopt vast) tijdens het zoeken naar gecomprimeerde bestanden.
Oorzaak
Dit probleem doet zich voor wanneer het register een onjuiste vermelding bevat die door Schijfopruiming wordt gebruikt voor het zoeken naar gecomprimeerde bestanden.
Oplossing
WAARSCHUWING: een onjuist gebruik van de Register-editor kan ernstige problemen veroorzaken die ertoe kunnen leiden dat u het besturingssysteem opnieuw moet installeren. Microsoft kan niet garanderen dat problemen die voortvloeien uit een verkeerd gebruik van de Register-editor, kunnen worden opgelost. Het gebruik van de Register-editor is dan ook voor uw eigen risico.
Ga als volgt te werk om dit probleem op te lossen:
Klik op Start, klik op Uitvoeren, typ regedit en klik op OK.
Klik op de volgende registersleutel:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\VolumeCaches\Compress Old Files

Klik in het menu Bewerken op Verwijderen.
Wanneer u wordt gevraagd het verwijderen van de sleutel te bevestigen, klikt u op Ja.
Sluit de Register-editor af.

Hierna was het probleem opgelost alleen nu is het zo dat ik @ schuifopruiming mijn gecomprimeerde bestanden niet meer kan verwijderen. Ze komen niet eens meer voor bij m`n schijfopruiming. Is dit nog te herstellen?

Gerben
 
Dat zijn gecomprimeerd bestanden, omdat je ze een tijdjen iet hebt gebruikt. Dat bespaart ruimte.

Als je in de verkenner zit kun je met de rechtermuisknop op een folder drukken en dan bij options, advanced iets uitklikken. Je kan ook ergens zorgen dat het gewoon in zwart wordt weergegeven, ben alleen ff vergeten waar dat zit. Ik weet zeker dat Google het wel weet!


Bedankt, Google wist er van idd 8)

Extra -> Mapopties -> Weergave


Gerben
 
Back
Top