probleem 70cc athena aerox stotteren

DDT

Well-Known Member
hallooo mede tuners,

ik heb eem probleem met mn aerox...

hij trekt wel redelijk onderin, maar als ik verder me gas open trek dan stotterd hij enorm, en lijkt het wel of die enorm verzuipt. maar als ik em dan open hou,,, zeg maar een seconde of 4 dat hij blijft verzuipe trekt hij toch door naar de 70..

en dat is nog niet super aangezien ik normaal een top van 110 km/h netto heb.:winner:

zuiger, lagers, keringen, krukas zijn 270km geleden vervangen,, en hij liep tot voor kort goed...

kan het misschien zijn dat door de hogere temperatuur hij te veel benzine krijg....



mijn setup is btw.

mina hor. athena pro 70 (alu ovaal)
17.5mm
polini vario
stage6 koppeling
doppler krukas(dus net nieuw)



er zit nu sproeier 96 in, lijkt mij zelf vrij groot.. maar hij reed er tot voor kort goed mee,, en omin te rijden nog is een iets grotere sproeier geen overbodige luxe...


ik hoop dat iemand mij kan helpen..:?

greetss
 
Advertisement - register to remove this

ik weet er de ballen van maar heb je originele luchtfilter ?
Als je gelijk ik een powerfilter zitten heb kan het best zijn dat er vuil in gekomen is mischien of is je gaas/moes vol moet mengels en vuiligheid dat em te slecht lucht trekt ?
Alleja , mischien is nakijken ... zoals ik zeg , ik weet nog niet echt veel van brommers maar kheb ook zoiets gehad met een TnT lichtfilter
 
96 lijkt me wel een beetje groot probeer is een 92 of 90.
Ik rijd zelfs met mijn polini evo 2 en 21mm carb met een 92 ,dus lijkt me een 96 voor een 17,5 carb wel erg groot maar het is een beetje kijken bij welke sproeier die het beste loopt. En als dat niet helpt zou ik naar andere dingen kijken bijvoorbeeld valse lucht, vuil in je carb enzo.
 
spruitstuk......
Mijn Dr70 met 17,5mm carb stotterde als de ziekte, zat dikke scheur in me spruitstuk.
Vervangen en het was weer goed.
 
Back
Top