pro race 2 met hebo racing 1 CGC rotor en 28mm wordt dit wat?

Advertisement - register to remove this

Wat verwacht je precies wat we posten, moeten we je setup verbetern ofzo?

Hebo R1 is wel leuk, maar voor het ietsjes meer vermogen zou ik een pro race pijp pakken.
En verder licht het aan je afstelkunsten of het pk's boekt;)
 
Ronnie_NRG said:
Wat verwacht je precies wat we posten, moeten we je setup verbetern ofzo?

Hebo R1 is wel leuk, maar voor het ietsjes meer vermogen zou ik een pro race pijp pakken.
En verder licht het aan je afstelkunsten of het pk's boekt;)

licht helemaal in je eigen handjes... ik zal zelf (persoonlijk) ook niet voor de hebo R1 gaan. maar voor de c20,c21,samba,HR2 de rest van de setup is wel ok!! +ralf+
 
Ronnie_NRG said:
Wat verwacht je precies wat we posten, moeten we je setup verbetern ofzo?

Hebo R1 is wel leuk, maar voor het ietsjes meer vermogen zou ik een pro race pijp pakken.
En verder licht het aan je afstelkunsten of het pk's boekt;)

ik snap het ook niet echt,
bedoel pk's haal je sowieso wel met die cilinder, hoeveel is alleen de vraag, daar komen zoveel factoren bij kijken....
 
denn1s said:
ik snap het ook niet echt,
bedoel pk's haal je sowieso wel met die cilinder, hoeveel is alleen de vraag, daar komen zoveel factoren bij kijken....
t gaat mij om de combo van pro race met een hr 1 daar gaat t in 1e plaats om en wrom ik daarvoor kies? omdat ik die uitlaat heb liggen 8P met afstelkunsten zit t wel goed maar t gaat mij dus simpel en alleen om die cilinder in combo met die racing 1 of dat iets wordt...rest is alleen ter informatie wat er staat... =)
 
zijn dr mensen met (positieve) ervaring met racing 1 want k heb niet zo goede ervaringen met racing 1 op een gila evg met zelfde setup...maja heb nu ff geen geld voor een c16/20/21 duz moet t hier ff mee doen(vakantie rijbewijs verzekering 8P )
 
Back
Top