Prim. of Sec vertanding?

Robbie

in love!
Zie onderwerp!

Waarom welke, waarom niet?

Primair om de schuine te vervangen door rechte tanden?
en sec gewoon std laten.

Of sec vervangen door 14/47 en prim. std laten??

Advertisement - register to remove this

wat je erin moet stoppen? ik zou sec doen..Heb je 2 voordelen, en hij is langer, en hij wordt beter gelagerd wat ook weer winst opleverd

Of wat dacht je van allebei :)
Zorg je iig dat beide overbrengingen niet te zwaar zijn. Dan heb je de gehele overbrenging recht en zul je toch nog wel trekkracht hebben...

Effe wat zeiken:

Een vriend van me (n00b) had zijn draad (moer) op de as van de koppeling verrot , en had dus een neiuwe nodig. Hij naar Parts Unlimited in Barneveld hij zeggen: ik wil nieuwe primaire vertanding, krijgt ie gvd secundaire mee, wat een stel fucking apen daar zeg... jeez
Volgens hem stond er ook zon fucking megool achter de balie die er zelf ook helemaal nix van snapte... Ik zou graag mee zijn gegaan om te zieken op die gasten lijkt me echt koel, mja is wel effe rijden heb ik geen zin in :)

Malossi heeft toch een sec vertanding in standaard verhouding, met rechte tanden en extra gelagerd. Dan kun je primair wat langer nemen.

Ik zou primair nemen, hoef je die kl*te-as niet uit je secundaire vertanding te halen, en overpersen... Ook i.v.m. eventuele slijtage aan je prim. as...

Greetz.

Back