Prestatie omlaag sinds nieuwe zuiger

Freek14

New Member
Nadat ik een nieuwe zuiger in mijn runner rst heb gezet rijd die met volgas niet goed meer.
Cilinder word nog wel ingereden maar de scooter ging voorheen makkelijk 90km.
Nu houd hij in soort dip als ik 3/4 gas geef (met een warme motor) en komt hij net tot de 75km.
is dit omdat het nog ingereden moet worden of ?
Heb alleen de zuiger vervangen.

Setup is runner rst 2-t70cc malossi sport parse drukveer groene trekveren malossi deltha koppeling malossi vario.
 
Advertisement - register to remove this

Als ie eerst 90 reed en nu niet dan zit er iets niet goed. Zuiger met pijl naar beneden of naar boven geinstalleerd?

Met inrijden gaat ie niet harder rijden dus daar komt het sowieso niet door
 
Er kan van alles mis zijn. Natuurlijk is het wel zo dat het ook een afstelling kwestie is. Maar goed heb je de volgende dingen al gedaan:

Slotspeling gemeten
squish meten
zuiger wel naar de uitlaatpoort gemonteerd
zuigerveren op de juiste manier gemonteerd
 
Alleen de zuiger vervangen en niet de cilinder toch? Wel de goeie maat zuiger erin?
En een nieuw pakkingsetje gemonteerd? Want dat is wel nodig als het eenmaal gemonteerd is geweest
 
Alleen de zuiger vervangen en niet de cilinder toch? Wel de goeie maat zuiger erin?
En een nieuw pakkingsetje gemonteerd? Want dat is wel nodig als het eenmaal gemonteerd is geweest
yep. vreemde vind ik hij trekt goed maar tegen de 60km krijgt die een dip dan rijd die door tot zo 75km en voelt niet lekker aan.
 
Back
Top