This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Premium Users

Hoi,

zoals sommigen al opgevallen is, zijn er sinds een tijdje members met een gele username. Dit zijn Premium Users.

Nu zal je denken, leuk voor ze . Maar, misschien is het ook wel leuk voor jou.
De voordelen van Premium Users ten opzichte van normale users zijn:

-10mb ruimte voor attachments op het forum.
-Je PM inbox mag 5000 berichten groot zijn.
-Nickchange op verzoek. (max 5 per jaar)
-Grotere avatar van 20kb en 75x75.
-Grotere profiel foto.
-Meerdere en bannervrije styles(in de toekomst, nu nog niet aanwezig) .
-Je helpt hiermee direct het forum en scooterbase aan stabiele servers.

Ik hoor je al denken, dat kost kapitalen
Dat valt reuze mee, voor 10 euro per jaar ben je lid, en geniet je van alle voordelen.

Wat gebeurt er met het geld wat ermee word opgehaald?
Al het geld wat er binnenkomt aan Premium Users, gaat naar de hosting- en serverkosten van het forum en scooterbase. Wij, de crew, kunnen er helaas dus niet mee op vakantie gaan

Ok ok, ik ben over, hoe word ik ook premium user?
PM mij, of betaal via Paypal
Of lees de FAQ

Groeten, de Crew!
 
Last edited by a moderator:
Trouwens, mocht je een vraag hebben, en die staat niet in de FAQ, stel hem hier, en dan zorg ik dat ie beantwoord word in de FAQ
 
Attachments zijn dus foto's of filmpjes die je direct in een topic kan posten zonder ze eerst bij een of andere gure site of webserver up te loaden...
 
En hoe kom ik dan aan een oranje naam

edit// na mols verhaal gelezen te hebben.
Wat moet je wel en niet gedaan hebben, om hiervoor gevraagt te kunnen worden
 
Last edited:
Oranje is een moderater. Daar kom je dus niet aan, daar word je voor gevraagd. Groen is een scooterbase moderater.
 
Daar is geen vaste procedure voor om gevraagd te worden als mod

Dus er blijft alleen premium over
 
ik ben misschien een beetje lastig, maar nu het volgende.

Als ik een filmpje als attachment wil hebben, is die dan ook in andere topics beschikbaar. En op andere websites?
Dus een soort van 10 mb server, of echt voor scooterforum?

edit//
na reactie hieronder van freezer is het me duidelijk +ralf+
 
Last edited:
Het is alleen beschikbaar op het forum, je kan wel linken naar images of filmpjes, maar dan zal degene moeten inloggen wil ie ze zien.

Het doel erachter is gewoon om users simpel 10mb space te geven om hier hun foto's en filmpjes voor hun project online te zetten.
 
Wat ik bij vele premiums zie is dat bv bij hun project de foto's altijd onderaan hun topic staan. Hoe komt dit nou?
 
Freezer said:
Daar is geen vaste procedure voor om gevraagd te worden als mod

Dus er blijft alleen premium over
Wat ik bedoelde is dus dat je als je mod wilt worden het kan vergeten, dat je als er een mod gezocht word erom gevraagd word aan jou of je mod wil worden en dat je jezelf er niet voor op kan geven.
OMG, dit is ook een kromme zin, het zal wel :*

DME3 said:
Wat ik bij vele premiums zie is dat bv bij hun project de foto's altijd onderaan hun topic staan. Hoe komt dit nou?
Dat was een probleempje. Tegenwoordig is er voor de Premium users een fototopic, daarin kan je ze posten en dan kan je ze in je projecttopic neerzetten waar je wilt.
 
Ja die zijn er. In gedeelte in Use and Abuse is een los stukje genaamd: Premium Use and Abuse. Niks bijzonders dus, maar daar staat o.a. dat fototopic.
 
We hebben er toendertijd aan gedacht een apart premium user forum te maken, maar dat is opzich redelijk nutteloos. Dus we hebben een apart U en A voor premium members, waar ze vragen en klachten en suggesties voor terecht kunnen.
 
Is het niet mogelijk om de kleur van premium users naar bijv. rood (of andere kleur) om te zetten? De ene keer kan ik amper zien wie het nou is. Terwijl ik toch goede ogen heb.