This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Premium Users April prijsje !

scoop643 said:
damn... op dat soort momenten wil je toch eignelijk wel graag premium zijn
Word vooral geen premium member, nu hebben we tenminste nog kans iets te winnen. Als er straks 1000 premium members zijn is dit ook niet leuk meer :X
 
nu kan je ineens je blauwe kleur houden anders heb je een probleem , ik zou ze wel graag willen overnemen aangezien mijn scooter ook blauw is
 
Mol said:
Word vooral geen premium member, nu hebben we tenminste nog kans iets te winnen. Als er straks 1000 premium members zijn is dit ook niet leuk meer :X
sorry mol...

voor deze keer toch maar premium geworden

misschien win ik toch nog eens wat

[edit]
het gaat me niet om deze remdekseltjes, maar om in de toekomst andere dingentjes

Deze remdeksels zien er wel uber uit, alleen heb ik er niets aan omdat er toch kappen overheen zitten.

Dus inne of iemand die strax de gelukkige gaat trekken, mij kan je wel uitsluiten omdat ze dan toch weg gaan roesten in de schuur...
 
Mensen die vragen worden over geslagen ... ik vraag nix maar als je ze kwijt wil ben ik wel vrijwilliger
 
Ja vindt ik ook, dat die nieuwe premium members volgende maand lid worden dan maken wij nog deze maand meer kans :L