powerfilter op standaart setup

D-Boy

Well-Known Member
Hoi gasten hiero ik heb een probleemje met me vision met-in.
Me ophang punten van me filter zijn afgebroken.
Dus moest een powerfilter kopen.
Ben zonder filter gewoon naar de brommerboer gereden. (reed helemaal normaal:?)
Ik had dat ook degen die brommerboer gezegt.
Die stond me al raar aan tekijken dat i gewoon reed.
Dus hij zei dat een powerfilter het dan ook wel deet.
Dus heb ik um er opgezet.
De eerste 2 dagen reed hij gewoon normaal.
Maar vandaag de 3de dag loop i te stotteren als een gek en moet hij eerst goed warm worden voordat i (rijd) 30-35km/u hij rijd normaal 50km/u.
Bult op rijd i 35 - 40 iets harder dus.
En bult af 30 - 35:?

Kan iemand me helpen:#
denk zelf dat ik een grotere sproeier erin moet zetten.
Maar weet niet zekers.

Grz
 
Advertisement - register to remove this

Gaat die van broem broem maar blijft niet lopen (als je kickt), of hoor je dat maar de helft van de keren dat je kickt? Dat verschil is wel duidelijk te horen als het goed is, of die mengsel verbrand of niet. Als je dat weet ben je weer een stap verder

(oke thanks dan weet ik dat ik het niet voor niets doe ;))
 
Je kan ook je orginele filter erop zetten en dan met een slangen klem vast aan de carb maken?

Iig, wat jij hebt is idd echt een carb probleem, ik heb het gevoel dat je sproeier te klein is.
 
hey d-boy heb je ook al naar je onsteking gekeke of die het doet dat probleem had ik namelijk ook alles gecontroleert behalve dat natuurlijk gelukkig had ik een rezerve blok en heb ik daar de onsteking van gepakt
 
De carb ligt het niet aan want met heb een 2de carb erop gezet en deet het ook niet dus.
Dan ga ik zondag maar ff naar de onsteking chekken.
Gelukkig heb ik ook een onderdelen vision staan die ik kaal kan plukken8)
 
De carb ligt het niet aan want met heb een 2de carb erop gezet en deet het ook niet dus.
Dan ga ik zondag maar ff naar de onsteking chekken.
Gelukkig heb ik ook een onderdelen vision staan die ik kaal kan plukken8)

Logisch dat als het aan je sproeier ligt dat het met een andere carb dan ook niet werkt heh :)
Beter regel je gewoon die oude filter erop, want het loopt waarschijnlijk niet omdat je de carb niet afgesteld hebt.
Zomaar een sproeier erin flanse en er vanuit gaan is ook niet echt slim.

Ps, die standaard filter is echt wel op een manier fatsoenlijk vast te maken en was iig VEEL minder werk dan alles wat je nu al gedaan hebt.
 
@scarrie Die carb was wel afgesteld dus dat.
En de luchtinlaat van de carb waar je je luchtfilter op aan sluit is schuin afgesleten daarom wou ik geen normale filter erop doen.
En zomaar een sproeiertje erin kijlen wie doet dat nou, waar heb je dat gelezen dan8P
 
Back
Top