A aerox12 Well-Known Member 21 September 2011 #1 hallo, heeft er misschien iemand die niet te ver van molenbeersel woont een power1 vario voor een min. horizontaal te koop liggen? laat me iets weten.
hallo, heeft er misschien iemand die niet te ver van molenbeersel woont een power1 vario voor een min. horizontaal te koop liggen? laat me iets weten.
M Mafs Well-Known Member 21 September 2011 #2 Waarom koop je niet gewoon een nieuwe? Dan ben je verzekerd dat je een goeie hebt, en zo duur zijn ze nieuw ook niet. Upvote 0 Downvote
Waarom koop je niet gewoon een nieuwe? Dan ben je verzekerd dat je een goeie hebt, en zo duur zijn ze nieuw ook niet.
Booster Well-Known Member 21 September 2011 #3 idd! kosten ongeveer 35 euro dus.... Upvote 0 Downvote
A aerox12 Well-Known Member 22 September 2011 #4 kerels, ik heb niet gevraagd voor een preek of dit of dat, ik vraag of iemand hem heeft liggen dus lig niet te zagen Upvote 0 Downvote
kerels, ik heb niet gevraagd voor een preek of dit of dat, ik vraag of iemand hem heeft liggen dus lig niet te zagen
Michael M Well-Known Member 22 September 2011 #5 ook nog eens verkeerd geplaatst... zoek op marktplaats ofzo... Upvote 0 Downvote
Lodewijk ok 22 September 2011 #6 Zie het vraag/aanbod gedeelte, een nieuwe kost 35 eur dus ik zou er de moeite niet voor nemen. Heb geloof ik nog wel een polini speedcontrol voor je liggen 10 euro incl wat rollen, 15 incl zenden. Dit topic gaat in elk geval dicht Upvote 0 Downvote
Zie het vraag/aanbod gedeelte, een nieuwe kost 35 eur dus ik zou er de moeite niet voor nemen. Heb geloof ik nog wel een polini speedcontrol voor je liggen 10 euro incl wat rollen, 15 incl zenden. Dit topic gaat in elk geval dicht