Zogenaamde Power1 vario?

maxo

Well-Known Member
Dag heren,

Ik heb sindskort een rammelhok van een beta ark aangeschaft voor een appel en een ei, en de plannen voor het ding lopen met de dag uit de hand.

Nu was ik aan het zoeken naar een vario om te monteren i.c.m een hebo koppeling die ik nog toevallig had liggen, tot nu gaat het om een 50cc TP cilinder, maar daar zal binnekort wel verandering in komen.

Hier bijbehorende link:

Er wordt hier geadverteert met een power1 vario die “nu van naraku is want power1 maakt ze niet meer”

Ik heb voorheen met een power1 vario gereden maar de ramplaat van die vario is onderhand knettergaar, maar hij reed wel goed op een mina 50.

Nu is de hamvraag: heeft iemand ervaring met deze “power1” vario? En is hij het kopen waard?

Bedankt bij voorbaat
 
Advertisement - register to remove this

Ik denk dat die naraku vario ook wel een prima vario is.. Ik heb er eentje liggen voor peugeot vertikaal.. En op dat blok kreeg ik hem niet goed werkend op, wegens te weinig shim ruimte op de krukas. Dus heb hem toen maar eraf gelaten en in de schuur laten liggen..(is nog zo goed als nieuw)

Zou dus ook op me GY6 blok moeten passen en op het peugeot horizontaal blok.. Ik denk dat als ik er tijd voor heb hem eens onder me GY6 blok doe van de kisbee.. Denk dat er wel enige verbeteringen haalbaar moeten zijn tegenover de standaard GY6 varios (als je goedkopere model hebt zijn die niet zo heel goed)

Voor de rest geen idee of naraku powerone heeft overgenomen of wat.
 
Power 1 vario was letterlijk het eerste opvoer onderdeel dat ik ooit heb gekocht. Was voor een keeway matrix 50 met imitatie minarelli. Die liep er wel beter mee. Volgens mij +8 km/u.

Maarja blijft wel b-merk..
 
Power 1 vario was letterlijk het eerste opvoer onderdeel dat ik ooit heb gekocht. Was voor een keeway matrix 50 met imitatie minarelli. Die liep er wel beter mee. Volgens mij +8 km/u.

Maarja blijft wel b-merk..
Power1 en b-merk past volgens mij niet in hetzelfde straatje, toen hun producten nog allemaal gemaakt werden waren dingen als krukassen etc je van het.

Het imitatie mina blok zal ook een factor gespeeld hebben.

Ik heb een beetje het forum zitten afstruinen naar oude topics en hoor goede dingen over het ding, zeker als het hetzelfde doet als bijv een malossi multivar die dan 75 ballen kost.

Dank voor jullie reactie allebei, ik denk dat ik idd voor die prijs gewoon de gok waag.
 
Back
Top