power 1 vario

playersonly

Well-Known Member
heb een std phantom lc die onbegrenst is rijd tegen de 70, ik wil dat tie sneller gaat optrekken dus ik denk aan de power 1 vario waar veel mensen positief over zijn. Maar dan wel zonder torque driver.

Maar gaat me scoot echt sneller trekken of zit er maar weinig verschil in?
 
Advertisement - register to remove this

thx voor de reacties

maar zijn er nog mensen die zelf een power 1 vario hebben of hebben gehad en kan ik misschien niet net zo goed me std vario beter afstellen met trekveertjes , rolletjes enzo
 
tja , of het beter is of niet zul je toch moeten proberen , alleen dan weet je wat bij jou goed is , een andere kan wel zeggen dat het geweldig beter loopt op ZIJN scooter maar dan hoeft dat niet te betekene dat het op JOUW scooter ook beter loopt...
 
Gelijk even hierop inhaken, ik wil misschien ook een power 1 vario aanschaffen. Zitten hier gewoon std minarelli maat rollen in? Ik meen 16*12 dat dat is? Heb namelijk een hele zooi rollen, zou zonde zijn als ik alles nieuw moest halen.

//
@ topic starter, sorry dat ik dit in jouw topic vraag, maar ook nutteloos om een heel nieuw topic aan te maken;)
//
 
Klopt idd :)

Ontopic: Het is moeilijk te zeggen, je top wordt ongetwijfeld hoger, maar of je het aan de trekkracht zult merken is maar de vraag, meestal merk je dat pas echt als je ook een koppeling, grotere carb enzo erop hebt. Alleen een vario zal niet heel veel schelen....
 
de vario zal juist meer uitmaken dan koppeling en carb, deze laatste 2 zijn namelijk best wel overbodig op een standaard scooter, pas bij snellere scooters kun je hier meer vermogen mee halen...

je kunt trouwens ook nog een 2dehands uitlaat halen ofzo, een yasuni R ofzo bijv. dit zal ook wel wat vermogen schelen....
maja dat wordt natuurlijk ook allemaal testen, kan goed dat ie dan rond de 80 a 90 loopt, maar kan ook goed dat ie dan niet harder wil dan 75 a 80.
ik geef zelf de voorkeur aan polini speedcontrol en malossi mhr vario's.
ik hoor vaak dat de polini onderin wat meer geeft en de malossi is wat makkelijker af te stellen...
 
Back
Top