Polini evolution vario VS power one

eurokit

Broem Broem Pff Pff
Het staat al een tijdje al erg bekend dat de power one vario gewoon een van de beste varios zijn die je kan kopen voor een vrienden prijsje en het vaak beter doet dan een duurdere ook omdat de toplaag van de vario niet zo hard zou slijten zoals bij de doppler vario.

Wat ik me afvraag wat is er dan zoveel beter aan een polini evolution vario?

Is het weer dat je alleen meer betaald voor het merk? Of is het verschil echt duidelijk merkbaar?
 
Advertisement - register to remove this

dus nu vraag je eigenlijk wat het verschil is tussen een power vario en een polini evolution?
Kan je dat dan niet gewoon in een zinnetje vragen?8P NOu heb zelf geen van de twee dusja, kan je niet echt helpen maar er zal nog wel reactie op komen hoop ik ^^
 
idd, de prestaties vd polini zijn wat beter, maar als je moet kiezen tussen duur en wat extra of goedkoop en gewoon goed, dan is de keuze voor de meeste mensen snel gemaakt :)
 
idd, de prestaties vd polini zijn wat beter, maar als je moet kiezen tussen duur en wat extra of goedkoop en gewoon goed, dan is de keuze voor de meeste mensen snel gemaakt :)
Doe mij eens een grafiek oid waar dat uit blijkt? IMO maakt het namelijk helemaal niets uit.
 
naja ik heb geen grafieken oid, maar is gewoon mijn ervaring, met en polini vario haal je msichien een paar 0, .. pk meer ;) zal egt geen pk's gaan schelen ;) ligt vooral aan de stijlheid vd rollenbaan etc ;).

power one is immitatie van polini, maar hij is niet compleet hetzelfde.
 
Back
Top