Post je Huisdier(en) !

Status
Not open for further replies.
ik had er ook 2. Flip en ali. maar 1 is dood, zou niet weten welke, maar ik denk dat ali zichzelf heeft opgeblazen:(
 
Daarnet onze kat in laten slapen ;(

was al 15 jaar oud en gewoon op, maar t blijft gewoon een kutgevoel...


Rip Gremlin...
 
mijn puppy sinds 1,5 week :D

ze is nu 6 maanden gehad omdat de vorige eigenaar allergie had :W
en ze zochten een goed tehuis
die andere hond is van me ouders gaat gelukkig goed tussen hun
 

Attachments

  • IMG0049A.jpg
    IMG0049A.jpg
    158.2 KB · Views: 4
  • IMG0052A.jpg
    IMG0052A.jpg
    147.7 KB · Views: 11
  • IMG0059A.jpg
    IMG0059A.jpg
    208.6 KB · Views: 5
Paar huizen verderop hebben ook zo'n mormel, gek word je ervan blaft heelde teringbende bij elkaar heel de dag.
 
ze zijn idd super eigenwijs maar dt maakt ze juist weer leuk :W
en ze is SUPERslim, als er een snoepje voor der op de kast ligt sleep ze er alles heen om toch op de kast tekomen bij der snoepgoed 8P

Heb ook een boek over het merk gelezen daar stond ook in als ze op jacht gaat ( lees weg rent in het bos) en ze komt na 1 uur terug niet boos worden anders blijft ze volgende x 2 uur weg 8P
 
Vandaag klein katje geregeld. 26 augustus geboren, dus nog maandje wachten. een klein wit mannetje met grijze vlekken:W
 
Nice, ik wil ook graag 1 of 2 katjes op m'n kamer. 't Kan in principe wel, aangezien ik aan de tuin zit en er lopen hier genoeg katten rond.

Probleem is alleen dat 3kwart van m'n vrienden allergisch is en so is my huisgenoot. :X

Ook heb ik natuurlijk te maken met 'kamers' en of 't in een ander huis ook wel zo 'handig' is.. M'n ouders zullen die beestjes, denk ik, nooit overnemen..

Dilemma..
 
Niet doen.. Helaas, maar het is kut als je over een tijdje het beestje weg MOET doen omdat je 'geen plek meer hebt'
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top