This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Post je Huisdier(en) !

Status
Not open for further replies.
Bert said:
Katten zijn echt cool, vooral als ze in slaap vallen en dan ergens af lazeren en dan wakker schrikken :+

Mijne viel vorige week nog van me bed af midden in de nacht dus ik deed het licht aan om te kijken wat ik hoorde, zat tie me volop vaag aan te kijken van wtf is er gebeurd :X
 
Ik vond vorige week een astronaut in me kamer. Dus kon het niet laten om hem af te steken, me kat zat in het vensterbank en sprong omhoog en viel met diezelfde noodvaart van et vensterbank af .

En nee katten vallen niet altijd op hun pootjes .
 
we hebben thuis een nieuwe hond (tekkel) maar we hebben nog geen naam. Wie er een goede naam weet zeg maar. Tis maar dom he een hond zonder naam
 
Onze kat heeft echt adhd. Ding is niet te houden, en echt altijd extreem fel.

Komt door al dat gelul over alfa's natuurlijk

Ontopic;
Schildpadjes ofzo lijken me ook best tof. Maar dan gewoon kleintjes die je op je kamer kwijt kan.
Wat heb je hier nou allemaal voor nodig en een kleine indicatie qua kosten zowel aanschaf als 'onderhoud'..
 
Mooi beest dennis!

Mja, ik ook maar eens posten op verzoek

Om te beginnen, hondje dood ;( Veel met meegemaakt, 3 nestjes gehad enzo maargoed, kanker komt nogal vrij veel voor bij dit hondensoort..

ons laatste nest, 6 pups:

De pup die we er zelf uit gehouden hebben:

Ondertussen wat ouder en samen op de foto met oudere zus:

En met blinde broer.. flinke laag staar op de ogen, zag dus serieus geen reet meer:

En als laatste, kleintjes worden groot, middelste is de pup ongeveer 7/8 maand later:
 
jammer van de 1e foto, moest gelijk aan me oude hond denken, majah hoort er ook bij, mooie foto's, mooie pups ook, echt tof die brede poten al als ze zo klein zijn!. hoe gaat het met de blinde? lijkt me niet echt gemakkelijk leven?
 
Mja gaat opzich wel goed, is alleen vaak de lul met stoeien enzo. We zitten er over te denken om hem weg te doen, we weten een mooi tehuis waar hij lekker de hele dag in het weiland rond kan rennen op de boerderij samen met 3 andere berners, misschien is dat een beter tehuis maja, het is moeilijk om zo'n beest af te staan
 
Status
Not open for further replies.