This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Post je Huisdier(en) !

Status
Not open for further replies.
sjoerdjez said:
hahaha dat is echt een leuke hond
Tis ook echt een komiek Klig der nog steeds elke keer weer om in een deuk.. om de manier van slapen, spelen of wat dan ook 8)
 
Renz P. said:
Daniel, lukt het met je bench?
Nog bedankt voor de PM met de tips.
Was het helemaal vergeten te beantwoorden..

Maar we hebben een grotere gekocht, en in de schuur gezet en ze zijn nu heerlijk stil. Als dat zo een paar nachten blijft, elke keer wat dichtbij zetten totdat ze weer in de kamer zitten. Hopelijk werkt het
 
Dit is mijn hond genoemd "King" vanwege dat hij op koninginnedag geboren is
ik heb hem al vanaf 8weken oud, en hij is nu 10 jaar, echt een pracht beest

Tis natuurlijk een rasechte rottweiler.





 
[ir]http://users.pandora.be/TrAiL/allerlei/PICT9991.JPG[/ir]

ooohhhhhhhhhhh

een britse korthaar (ogen kleuren pas op latere leeftijd). ze is nu 7 weken oud
echt ene lieve poes
 
Onze honden +ralf+ Floor en Annabel, het zijn Basset hounds!
 

Attachments

  • Floortje.JPG
    42.2 KB · Views: 9
  • annabel.JPG
    17.4 KB · Views: 2
Floor en Annabel Zijn echt van die namen die koeien krijgen (no offence hoor) Ze worden toch ook wel is jachthonden genoemd?? Tenminste...ik zie dit soort honden vaak als Engelsen op een paard gaan jagen...
 
Ik wil al hele tijd een Husky hebben...vind ut echt super mooie beesten Maar me mams is allergisch voor honden Dus kan niet.



Net een wolf

We hebben verder 3 katten. 2 perzzzzzzen en een normale non-ras kat.
 
Black Bullet said:
[ir]http://users.pandora.be/TrAiL/allerlei/PICT9991.JPG[/ir]

ooohhhhhhhhhhh

een britse korthaar (ogen kleuren pas op latere leeftijd). ze is nu 7 weken oud
echt ene lieve poes

Omg, hoe lief :~
 
@ Black Bullit: Is een raskat toch?? Laat je um als die ouders is naar buiten toe, of moet ie binnen blijven??

Onze perzzen mogen niet naar buiten toe. Schijnt dat die beesten worden gestolen :X
 
Ossje said:
Ik wil al hele tijd een Husky hebben...vind ut echt super mooie beesten Maar me mams is allergisch voor honden Dus kan niet.



Net een wolf

We hebben verder 3 katten. 2 perzzzzzzen en een normale non-ras kat.

khoop dat je ervaring hebt met honden, want husky´s zijn heel dominant, en je moet er heel veel tijd voor vrijmaken, uren per dag moet je lopen met die honden, zonder grappen
 
Stijn P said:
khoop dat je ervaring hebt met honden, want husky´s zijn heel dominant, en je moet er heel veel tijd voor vrijmaken, uren per dag moet je lopen met die honden, zonder grappen

Ja weet ik. Ze moeten veel rennen enzo. En goeie training hebben gehad, zodat ze weten wie de baas.
 
Ossje said:
@ Black Bullit: Is een raskat toch?? Laat je um als die ouders is naar buiten toe, of moet ie binnen blijven??

Onze perzzen mogen niet naar buiten toe. Schijnt dat die beesten worden gestolen :X

het is een raskat ja.. typ maar eens britse korthaar in in google...
ze zal wel buiten mogen als ze wat ouder is, hier zal niemand ze vinden
 
Wij hebben er ook 2, maar totaal geen problemen.
Ze mogen gewoon na buiten, alleen blijven ze grotendeels alleen maar achter het huis (gelukkig). Zijn echt super mooie katten, en heel lief.

Swinters gaan ze zelf niet na buiten, omdat ze het dan te koud vinden 8P (gelijk hebben ze )
 
Ossje said:
Floor en Annabel Zijn echt van die namen die koeien krijgen (no offence hoor) Ze worden toch ook wel is jachthonden genoemd?? Tenminste...ik zie dit soort honden vaak als Engelsen op een paard gaan jagen...

Die honden die jij bedoelt zijn beagle's staan veel hoger op hun poten! Onze honden zijn van origine speurhonden!

De stamboomnaam van Floor is florence, zo heet geen enkele koe volgens mij

Annabel heette zo al toen we haar kochten, was een jaartje oud toen we haar overnamen van een ander gezin, ze was depressief ofzo, haar opude baasje was ernstig ziek, en zij ging zich toen heel raar gedragen dus hebben de oude baasjes haar weggedaan!

zal zo wel even een foto posten als ze staan ipv liggen dan zie je het ook beter!

@ Erwinz: Thanx +ralf+
 

Attachments

  • allebei.JPG
    89.8 KB · Views: 3
  • anna.JPG
    76.9 KB · Views: 4
  • ANNA2.JPG
    76.4 KB · Views: 3
  • floor.JPG
    87.3 KB · Views: 112
Last edited:
mijn hond frodo op de foto 3a4 maand oud echt een hyperactief beest

is een pikzwarte duitse herder



deze is uit net dezelfde stamboom gehaald dan mn vorige duitse herder , omdat dat de beste hond was die we ooit hadden ,die is nu 4maand dood
 
Status
Not open for further replies.