This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Post je Huisdier(en) !

Status
Not open for further replies.
*Kickje*

Nieuwe hond van mn broer

[Ir]http://i2.tinypic.com/orjvwm.jpg[/Ir]

Maar het is niet echt een huisdier, hij heeft hem voor z'n hobby:



 
Leon said:
Hobby is je late opeten door een hond :?

Dat is echt weer zo'n reactie die ik al verwachtte...

Dat heet pakwerken, en de hond wordt getraind tot bijvoorbeeld politiehond. Degene in dat pak doet zich dan voor als ''crimineel''.

Of denk je dat politiehonden enzo gewoon uit de lucht komen vallen?
 
Last edited:

Ik dacht altijd dat een politieagent z'n zaadje in een hond deed, en dat er dan een politiehond uitkwam
 
900 gulden vroegah
Maja, ouders betalen :W
Dit is trouwens niet een echt goed exemplaar ook nog, beetje genaaid
Maar hij is wel liev :*

Maak vanmiddag wel foto in looptoestand
 
Leon said:
900 gulden vroegah
Maja, ouders betalen :W
Dit is trouwens niet een echt goed exemplaar ook nog, beetje genaaid
Maar hij is wel liev :*

Maak vanmiddag wel foto in looptoestand

Wij hebben ook nog een engelse cocker spaniel, die was 800 gulden
 
Kennis heeft BullTerriers te koop.. 1000 euro per stuk. Wel goede ouders dan en met stamboom, maar ik snap niet dat mensen zoveel uitgeven aan een hond. Alsof je dan een lievere hond hebt ofzo. Lijkt me alleen maar kutter als die hond je dan niet bevalt.
 

Honden met een stamboom zijn sowieso duur.
 
Hiero een kruising Jack russel - Kooiker:W Beest is fucking druk/hyperactief maar ook lief :love: Een Onmeunig grote noorse boskat 8) en een konijn van me zusje Zal ff foto's maken :#
 

Wij hebben een BullTerrier met stamboom. 1500 gulden toendertijd.

-Een pup zonder stamboom is officieel geen rashond. Omdat een serieuze fokker nooit pups zonder stamboom fokt, komt zo'n pup per definitie uit de ongecontroleerde hondenfokkerij. U kunt geluk hebben met zo'n hondje, maar u heeft geen enkele zekerheid dat u een mooie, gezonde labradorpup koopt. Bovendien helpt u mee om de hondenhandel, waarin vaak wantoestanden voorkomen, in stand te houden.

-Een pup met stamboom is een officiële rashond. Helaas biedt een stamboom op dit moment nog steeds niet veel zekerheid dat u een mooie, gezonde labrador koopt. Dat verandert binnenkort overigens wel.
 
MK_GSM said:
Hiero een kruising Jack russel - Kooiker:W Beest is fucking druk/hyperactief maar ook lief :love: Een Onmeunig grote noorse boskat 8) en een konijn van me zusje Zal ff foto's maken :#

Rakker, of Tukker, wat was het ook alweer ? :X onthou die naam nooit 8P


*edit* Rendal toch ?
 
Status
Not open for further replies.