POLL =>street vs next

street wisselen met next? zonder motorblok offcourse.

  • wisselen die zeepkist!

    Votes: 9 16.1%
  • zot gewoon houden!

    Votes: 42 75.0%
  • gooi ze gewoon alle2 op het stort!

    Votes: 5 8.9%

  • Total voters
    56
Status
Not open for further replies.

Gilera_Gsm.

Well-Known Member
yuw,

Ik kan mn street wisselen met een mbk next generation, met een vriend van me, maar dan komt het blok van mn street onder die next en gaat hij zelf een blok samen stellen voor onder de street, maar ik ben er niet nog niet helemaal uit omdat een lc street ook iets apparts is, dus is mn vraag , wat zouden jullie doen?

het gaat over deze 2 scoots:


street :

my04^001.jpg


ap30^002.jpg




mbk booster next:

Meeting08-001.jpg



graag ff jullie meening hierover :P
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

ik zou ook die street houden, die ziet er veel mooier uit dan zo'n oude booster. Kijk als het nou een andere scoot was dan zou ik het nog overwegen, maar een booster is nix.
 
ik zou hem wissellen kerel ik wil street power dejuuuu en wat die blaas kaak zegt is van zelfs sprekend de helft heeft zelfs nog nooit ne street gezien zwijg stil gereden.
dus potte zijkers
 
evo racer said:
verklaar u nader, danku 8P

1.Van ruilen komt huilen
2.Booster is toch meestal een bepaald type volk dat erop rijdt :X
3.Tis veel leuker om van je street nog iets origineels te maken:)
 
dave clarke said:
ik zou hem wissellen kerel ik wil street power dejuuuu en wat die blaas kaak zegt is van zelfs sprekend de helft heeft zelfs nog nooit ne street gezien zwijg stil gereden.
dus potte zijkers
chill, ff kieke wat de rest er van denkt ;) en gaat een lc dd mina blok zonder aanpassingen onder een boosterframe? dat het blok verder naar achterkomt maakt niks, ben ik ook meteen van de ellendige wheelie's af:)
 
dave clarke said:
ik zou hem wissellen kerel ik wil street power dejuuuu en wat die blaas kaak zegt is van zelfs sprekend de helft heeft zelfs nog nooit ne street gezien zwijg stil gereden.
dus potte zijkers


Ik begrijp echt de ballen van wat je hier schrijft... :|
 
Ben je gek ofzow? :D

gewoon die street houden, die lelijke booster is 10000x niks.. dan ben je net zo als alle andere zotte belgen/fransen met zo'n rot kreng.. beter gewoon een street dan kunnen we je herkennen...;)
 
dat een supersnelle en tovve streetmagic ff veel zeldzamer is dan een booster, waarvan je er honderden ziet rijden!

HOUDEN DIE HAP DUS!!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top