Polini for race op std 50

thug_life

Well-Known Member
hoi,heb ff een vraagje,ne for race presteert dat nog goe op een std 50?
ik heb namelijk vanmiddag de for race gemoteerd,andere carbu (17,5) ,en andere gewichten gestoken.
maar nu gaat tie echt nie vooruit,en ie trekt aan geen kanten.
dus weten jullie welke trekveren en drukveer ik zou moeten steken?
en er zit nu een sproeier 90 onder met kelkie,is dat ook goed?
ik heb et over een runner e.

greetz
 
Advertisement - register to remove this

stukje gaan rijden, dan bougietje tjekken is ie dan koffiebruin dan is je verbranding goed, is ie wit dan loopt ie te arm, zwart dan loopt ie te ruim.

wat voor rollen hep je er in zitten ik zou eens rond de 5 gram gaan proberen, misschien andere druk veer en trekveertjes, dat moet je maar ff gaan proberen
 
nu zitten der 3x 3,3 en 3x 3,6 in.
tis trouwens geen std vario :p
der staat TGB ip,ma ik heb eens een polini vario gehad en ik vind ze nie meer :p

als ik volgas aanzet is da nie mee veel toeren,koppeling schiet direct aan.
en er zitten witte trekveren onder.

heb dit al eens gebrobeerd met mijne ouwe runner,ie ging heel goe,maar zat me een hele grote dib.
top op de teller : 115 :p
 
ik heb vandaag lichtere gewichten in gestoken en andere trekveren,
hij rijd nui al heel wat beter,behalve dat hij erg stottert als tie aanzet.
bougie kleur is mooi kleurtje en ik heb al aan de luchtschroef zitten draaien ,maar helpt nie.
enig idee gasten???
 
Heb ook for race op std cilinder gehad:
mn afstelling:
kelk met sproeier 120
dell orto 17.5
4 gram gewichten
malossi wit drukveer
omega zwarte trekveren

Hij ging voro geen moer vooruit, zelfs standaarduitlaat was sneller, maar ik zat wel in 3 sec aan top speed ofzo :p
 
ik heb die witte malossi drukveer der uit gegooid,en er één ingestoken die sterker was,maar kweet wel niet welke et is.
maar ie ging wel beter met die drukveer.
deze week heb ik normaal een andere drukveer en trekveren.

sproeier 120??? Ik zit nu met 90 en geeft een mooie bougie kleur.
 
ik heb nu iets lichter dan 3.4gr zitten en rode trekveren en ik weet et nie welken drukveer et is,ma tval nog goe mee :p
heb al een top bereikt van 105 op de teller

ma der is iet nie juiste me min carbu,als tie moe aanzetten vanaf een stilstand,verzuipt gij em,denk ik e,en achter 10m schiet tie vooruit,leuk koppel :p
der zit een sproeier 90 in,en de bougie geeft een koffie-met-melk kleur.
 
XtremeNRG said:
Piaggio heeft geen gele drukveren, is dan Violet/Paars



is dat gelijk van welk tuningsmerk of is dat alleen van malossi?

en weten jullie iets over mijn carb ?
die stottert als ie aan 10km tot 30-35km/h en dan spurt ie weg,heb dan een heel klein dipje,gewoon een beetje minder toeren tot aan de 80 en dan is ie weer vertrokken tot aan de 105,der is hier veel wind,kan nie echt de echte top weten.

ik vin et een heeeel leuk koppeltje vo een std :p
 
thug_life said:
nu zitten der 3x 3,3 en 3x 3,6 in.
tis trouwens geen std vario :p
der staat TGB ip,ma ik heb eens een polini vario gehad en ik vind ze nie meer :p

als ik volgas aanzet is da nie mee veel toeren,koppeling schiet direct aan.
en er zitten witte trekveren onder.

heb dit al eens gebrobeerd met mijne ouwe runner,ie ging heel goe,maar zat me een hele grote dib.
top op de teller : 115 :p

tgb staat altijd in standaard vario van piaggio, mocht je dat nog niet weten.
 
TGB is een fabriek die voor meerdere merken zowel onderdelen en complete blokken maakt en complete scooters uiteraard..

er word veel merk werk uitbesteed aan derden dan men hier denkt..
 
ok,ik zit met een probleempje,ke vanmiddag die gasnaald ééntje laten zakken,een nieuw gasschof gestoken (is al veel verbeterd) ,en mijne uitlaat ne keer afgedaan en weer gemonteerd.

tvolgende,ik heb er eens meegereden (achter sigaretten) en als ik terug kwam,kwam ter veel rook uit de uitlaat en als ik hem aflegde kwamt ter nog rook uit??? en stinken!!!! oja de demper was heeeet!
der zit geen for race demper op maar een yasuni demper op. (heb het een beetje bewerkt)

is het iets erg of niet?
 
Back
Top