Polini For Race - Flens

Status
Not open for further replies.

nberlijn

******
Hallo ik heb gister mijn Polini For Race binnen....

Nu ik deze ga monteren paste die niet helemaal, een beetje hier en daar bewerkt @ me frame wat randjes weg en toen paste hij wel... Maar nu is er een klein probleempje en kweet niet of het kwaad kan!

Het is een losse flens... Maar de Uitlaat wilt niet volledig in de Flens gestoken worden... Op de foto te zien... Hij kan normaal tot de rode puntjes op de foto. Maar ik krijg hem wel vast met het veertje. Weten jullie of dit uitmaakt dat die er maar voor 75% insteekt??? Qua prestaties, qua geluid, qua sterkte??? Anders moet ik misschien 2cm aan de uitlaat erbij lassen...?

Foto :
flensuh7.jpg
 
Advertisement - register to remove this

Het hoeft niet zo te zijn dat je hele uitlaat in de flens valt. Heb je hem al gestart? want als hij een pokke herrie maakt kan je er wel van uit gaan dat het niet goed zit;).

Hij kan als die niet op me blok zit er wel een cm of 1 of 2 verder in.... Maar kheb hem nog niet gestart ;) Moet eerst me nieuwe ontsteking hebben dan weet ik het...

maar het kan geen kwaad op prestaties of sterkte??? Als het herrie maakt doe ik er wel siliconekit of vloeibare pakking of alu folie of iets eromheen haha:p
 
van me shot kan ik niet meer herinderen hoe dat zat maar ik weet van me kundo dat de uitlaat niet tot het einde van de flens loopt. Mischien moet je is plaatjes gaan zoeken hoe die gemonteerd zit op andere speedfights:).
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top