Polini Evolution Speedcontrol

Status
Not open for further replies.

Polini for Vipe

Well-Known Member
Ey
Ik heb effe een vraagie op een site staat dat je met deze vario(Polini Evolution Speedcontrol ) sneller optrekt en hogere top hebt.
Maar is dat ook egt zo?

Laterss
 
Advertisement - register to remove this

ja dan klopt wel maar dan moet je ook de polini evo airspeed en v-snaar nemen want dan pas werkt het 3tal optimaal altans dat is was ze vermelden bij scootparts.nl

en de evo speedcontrol is natuurlijk wel goed met een evo setup anders zou ik de gwone speedcontrol neme
 
dat zeg k niet maar als ze vermelden dat een bij bij een evo setup een evolution speecontrol het best kan nemen ( polini maakt die dingen niet voor de sier denk ik ) scheelt ook in prijs met de multivar 2000
 
BOL Boekerrr said:
dat zeg k niet maar als ze vermelden dat een bij bij een evo setup een evolution speecontrol het best kan nemen ( polini maakt die dingen niet voor de sier denk ik ) scheelt ook in prijs met de multivar 2000
je moet wat duidelijker zijn in je zinnen,ik versta onder je laatste zin in je vorige reactie dat ie @ evo setup beter de gewone speedcontrol kan nemen,vandaar mijn reactie!
maar ik vat hem al!

en jah,evo vario is gewoon schijt duur en is echt niet beter als een mhr vario ofzo!!
 
BOL Boekerrr said:
ja dan klopt wel maar dan moet je ook de polini evo airspeed en v-snaar nemen want dan pas werkt het 3tal optimaal altans dat is was ze vermelden bij scootparts.nl

en de evo speedcontrol is natuurlijk wel goed met een evo setup anders zou ik de gwone speedcontrol neme


Jah de speedcontrol heb ik nu al maar wil iets beter optrekken en iets hogere top, maar hoe duur ongeveer is een evo airspeed ongeveer?
 
ik weet uit ervaring dat de Malossi MHR2000 (overrange vario iig) het beter doet dan de polini speed control en de evo vario...

met een andere vario hoeft het niet zo te zijn dat ie met andere snaar beter loopt....

de koelvin is mooier om erbij te hebben maar niet perse nodig , en bij de evo vario is ie er al bij...
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top