polini evo vs hebo manston repl

scooter fr€@k

Well-Known Member
ff vraag ben aan het twijfelen tussen deze 2 cilinders ( zijn allebei 50 cc ) maar welke is het beste mij leek de evo beter te presteren .
en welke carb ben ik ook aan het twijfelen 17.5 of 19 mm
hoop dat jullie me wat raad kunne geve
grtz
mzzls
 
Advertisement - register to remove this

mhrteamzip said:
hahahhahahah kut hebo beter evo is prachtige cil ik had ook voor de evo gegaan

Domme n00b :L:L

Wat stoor ik me aan dit soort achterlijke mensen op forum :L

Je weet niet eens wat het is man:rolleyes:

Rooienaar:
Waarom ben je niet kapot van Hebo cilinders?

Er is trouwens wel een manston50. Heb hem zelf in de handen gehad.
Ik denk dat die wel leuk zal lopen. Maar niemand heeft hem nog nooit echt getest volgens mij...
Als je een evo pakt weet je zeker dat het knalt. icm met een 19mm, dat is voldoende.

Wil je wat testen kies je voor de manston50:)

EDIT:
Ik lees nu pas dat het om een manston rep gaat.
Dan denk ik dat je uit de evo meer haalt...
 
Hebo cil hebben brakkere wand als een bijv. een polini cilinder, Niet dat je met zijn setup je cil snel verslijt....

edit, en ik zou voor de 19 mm gaan

offtopic (PAT, wat heb je in goedsnaam tegen hebo :P)
 
blackwidow said:
Hebo cil hebben brakkere wand als een bijv. een polini cilinder, Niet dat je met zijn setup je cil snel verslijt....

edit, en ik zou voor de 19 mm gaan

Geef eens een voorbeeld bij wie de wand eruit is geknald?

In het verleden zijn er verschillende cilinderwanden gesneuveld, maar ik denk dat het door slechte ervaring komt. Nu weten we dat we een kopje aan moeten passen en dat was eerst niet.
 
Ronnie_NRG said:
Geef eens een voorbeeld bij wie de wand eruit is geknald?

In het verleden zijn er verschillende cilinderwanden gesneuveld, maar ik denk dat het door slechte ervaring komt. Nu weten we dat we een kopje aan moeten passen en dat was eerst niet.

ik heb geen voorbeeld, Denk niet dat het veel uitmaakt wat voor cil je neemt hebo R of evo, denk wel dat evo iets meer power heb. Hebo is trouwens ook een uitstekende keuze (jahaa hier heb je wat aan :P)
 
kan aan een c21 kome voor een goede prijs , maar van deze uitlaat weet ik nix , weet alleen dat het wat beter gaat dan c20 .
maar zou ik hem kopen voor op de evo ?
en kan ook aan een Dell' 21 mm komen zou ik die er dan ook bijnemen??????
thx iig
 
een 21mm carb zal nog wel goed gaan op evo 50.
ik zou geen C21 kopen als ik jouw was. er is volgens mij nog niet mee getest op 50cc, maar zou hem ook gewoon niet kopen. beter C20, Evo50 pijp e.d.
 
Back
Top