Bunny Well-Known Member 30 July 2004 #1 een vriend van me zoekt een (nieuwe) polini evo 70cc cilinder, maar hij heeft al een pen 12mm krukas steken. We vinden enkel maar die evo in 10mm. Bestaat deze in met een 12mm zuiger? zoja, waar? ALVAST BEDANKT
een vriend van me zoekt een (nieuwe) polini evo 70cc cilinder, maar hij heeft al een pen 12mm krukas steken. We vinden enkel maar die evo in 10mm. Bestaat deze in met een 12mm zuiger? zoja, waar? ALVAST BEDANKT
Chiel Well-Known Member 30 July 2004 #2 Ja, is dezelfde zuiger als voor piaggo. Edit/ f beter lezen Cilinder is gewoon met pen 12 zuiger te krijgen, zie post hieronder, ook elke dealer kan m bestellen. Last edited: 30 July 2004 Upvote 0 Downvote
Ja, is dezelfde zuiger als voor piaggo. Edit/ f beter lezen Cilinder is gewoon met pen 12 zuiger te krijgen, zie post hieronder, ook elke dealer kan m bestellen.
InsaneMalebrain #Lennard 30 July 2004 #3 Of losse pen 12 EVO zuigers http://www.euroscooters.nl/shop/index.php/cPath/116_117 Upvote 0 Downvote
Obuma_88 Banned 2 August 2004 #5 Ruben_09 said: Ik lees ook niet goed Click to expand... verbaast me niks +ralf+ :L Upvote 0 Downvote