polini corsa tunen

speedy23

Well-Known Member
Weet iemand of je een polini corsa nog veel kan bijwerken want op mijn minarelli horizontaal heb ik een polini corsa en nou vroeg ik mij af of ik hem nog wat kon laten bijwerken zodat ie wat meer power geeft. :W
 
Advertisement - register to remove this

Originally posted by Casper


dat is JOU ervaring ja :|

Nou dan vertel jou ervaring is ?!? Mijn ervaring met matton in schalkwijk is iig ook zwaar kut...
 
1. ze verwisselden 2 banden kosteloos (wij brachten banden+velg)

2. maat vamme heb er een MHR cilinder laten tunen....later wilde hij hem nog wat extremer, en issie naar koopmans gegaan, en die maakte als eerste opmerking, dattie dacht, dat hij daar eerder was getuned...

misschien toeval.....
 
Originally posted by Casper


dat is JOU ervaring ja :|

5 jaar geleden had je daar je scooter kunnen laten tunen misschien... als jou maat in de afgelopen 3 jaar bij matton zijn cilinder heeft laten tunen moet ik hem toch even hard uitlachen en zwaar medelijden met die jongen hebben..

er werken uitsluitend 16 jarige gasten daar nu.. de oudste is misschien net 18.

ze hebben 0,0 spullen om te tunen, ze hebben niet eens gereedschap om een vliegwiel van je scooter te halen.

als die mhr daar getuned is dan kan ik me daar alleen bij voorstellen dat er iemand van 16 met een klopboormachine in die poorten heeft staan beunen :)

het bestaat gewoonweg niet dat zij in de afgelopen paar jaar de kennis en de spullen hadden om een cilinder te tunen.
 
Originally posted by Casper
2. maat vamme heb er een MHR cilinder laten tunen....later wilde hij hem nog wat extremer, en issie naar koopmans gegaan, en die maakte als eerste opmerking, dattie dacht, dat hij daar eerder was getuned...

misschien toeval.....

freddy lag zeker helemaal dubbel van het lachen :) :P
 
Back
Top