This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

polini 4 race @ std cilin mina hor.

sr_racer

Double-D Tuning
me vraag zegt het al ik kan morgen me std uitlaat inruilen voor een polini 4 race mar zal dit wel lopen op me 50cc en goedafgesteld over ong 3 weken een dr70 eronder dus dan komt het wel goed. (hoop ik) iemand ervring ermee?
 
heb je een water of luchtkoeling?ik zelf heb ongeveer dezelfde setup (moet ik trouwens nog veranderen) maar met een yasuni r
een for race is een nogal hoogtoerige uitlaat (gemaakt voor alu cilinders dus) en een dr70 (niet getuned) is een middeltoerige cilinder. Zou ik dus niet doen en steek hem zeker niet op je std cilinder je gaat alles kapot draaien.
het helpt als je de rest van je setup ook is zou vermelden
 

Waar haal jij deze wijsheid vandaan? For race presteert op std cilinder behoorlijk goed (heb em zelf ook gehad), het geluid op std cilinder is echter niet alles maar ja... . Op die DR 70 (giet70 dus) is de for race samen met de yasuni r een van de betere uitlaten, geeft een behoorlijk koppel af en rijdt echt relaxt. Polini for race is eigenlijk een goede all rouder.
 
laagvlieger said:
Zou ik dus niet doen en steek hem zeker niet op je std cilinder je gaat alles kapot draaien.
alles kapot draaien...:|. Zou nie weten waarom 't niet gaat... En 'tis toch maar voor 3 weken...
 
Waar haal jij deze wijsheid vandaan? For race presteert op std cilinder behoorlijk goed (heb em zelf ook gehad), het geluid op std cilinder is echter niet alles maar ja... . Op die DR 70 (giet70 dus) is de for race samen met de yasuni r een van de betere uitlaten, geeft een behoorlijk koppel af en rijdt echt relaxt. Polini for race is eigenlijk een goede all rouder.
uit ervaring maat van me heeft met for race een leuke vastloper gehad op zijn std setup. Die is gewoon vreselijk moeilijk af te stellen op een std cilinder op een dr70 ken ik niemand met ervaring. Maar als hij van plan is die giet 70 te nemen zou hij beter een yasuni r nemen, is goedkoper correct me if i'm wrong en vraagt minder onderhoud
 
Je kan met elke uitlaat een ferme vastloper hebben, hoor, ligt zeker niet aan die for race, eerder aan de afstelling, smering, .... Yasuni r is idd goedkoper als een for race, van onderhoud zullen ze elkaar niet echt ontlopen.
 
als je niet kunt afstellen loopt zo'n ding nog met std uitlaat vast ....

meneer laagvlieger zwamt gewoon uit zijn nek!!

de for race doet het bijna overal goed op , en op std cilinder ook.
 
Ik heb dus ervaring met een DR 70 un-tuned en een For race + 21mm,
PS vond ik dat best goed lopen, vrij veel koppel voor een laagtoerige giet 70cc ,mede door de For race.

EN een For race op een std mina set-up kan makkelijk , ook AC.
juiste afstelling en knallen , doet het beter als een R op std cil vind IK.
 
Ik had ForRace, ori cilinder, en 19mm carb. en als het op Morini al loopt, dan gaat dat zeker op een Mina ook
Gewoon goed afstellen en er is niks aan de hand.

Greetz,
Gavin!
 
Nou de for race ligt eronder sinds gisteren en wat een beestje zeg ik loop ong 75-80 @ auto teller morgen even nog ene tikkie lichter in de rollers (zitten nog rollers van me gianelli go uitlaat in) en een kleine 2 sporier maatjes groter en dan loopt ie als een trein en zonder dipjes. owh ja naar achteren leunen= voorwiel stukkie van de grond af geneens een trekkie eraan te geven echt zwaar goeie uitlaat nu nog die 70cc dr of een due plus ik ben nog in twijfel.
 
Verbouwde DR? rijdt echt erg goed met die ForRace.

Als je een DuePlus neemt heb je al een fout gemaakt door geen Shot te halen. Dat scheelt iets aan bottom end brute kracht.
Een DuePlus haal je voor 159 bij racing-parts.nl dat is echt te goedkoop.
 
Heb ook 4 race @ std cilinder ... Is niet zoo moeilijk af te stellen... Vind het echt een goeie uitlaat. Meer koppel, meer snelheid dan men vorige uitlaat (NRX, waar ik ook niet echt over te klagen had). Deze maand zou ik een DR70 erbij willen doen, denk dat het best goed zal rijden