Polini 4 Race of Yasuni R?

roeltholen

RunnerMan
Ik ben van plan een Polini 4 race of een Yasuni R te gaan kopen voor onder een runner welke van deze twee is nu de beste keus? Verdere setup is 17.5mm en DR70.
 
Advertisement - register to remove this

Ik, als ex-bezitter van 2 For Races & een Yasuni R, zal ook ff m'n mening geven;

* Yasuni R, mooi geluid, stevige ophanging, stevige demperbevestiging, goede laklaag, betaalbaar... Oftewel; de beste uitlaat die ik tot op heden heb gehad...
* For Race, kankergeluid, gare ophanging, gare demperbevestiging [trilt los, rubber scheurt], geen of weinig lak, roest als de hel, teringduur... Oftewel; DE afrader van de eeuw, ik heb er hier nog 1 liggen, en ik denk dat ik hem uit het raam ga gooien...
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Ik, als ex-bezitter van 2 For Races & een Yasuni R, zal ook ff m'n mening geven;

* Yasuni R, mooi geluid, stevige ophanging, stevige demperbevestiging, goede laklaag, betaalbaar... Oftewel; de beste uitlaat die ik tot op heden heb gehad...
* For Race, kankergeluid, gare ophanging, gare demperbevestiging [trilt los, rubber scheurt], geen of weinig lak, roest als de hel, teringduur... Oftewel; DE afrader van de eeuw, ik heb er hier nog 1 liggen, en ik denk dat ik hem uit het raam ga gooien...

ik ga volledig met je mee, MAAR ipv uit het raam te gooien, wil ik hem wel aannemen hoor :)
 
Originally posted by PowerFreak
Dan ben je technigas membah :)

Die maakt dus wel ff 10x mooier geluid dan een 4sjeez!

Ik zou voor de Yas R gaan, mooi uitlaatje voor niet te veel geld (170 pleuro ofzo) Maakt gewoon een mooi geluid, niet zulk k*t schel geluid àla-ik-heb-de-demperwol-uit-mijn-nrx-gehaald-&-rij-nu-150-digi8P geluid.
 
Originally posted by Low_Rider

idd tecnigas geluid is veel kewler dan for race-eendengeluid [/B]

sja ik vind het geluid alles behalve klote maarja that's me

wat Bart zei over de lak ben ik het niet met hem eens, ik heb vanaf September tot nu gewoon door al dat klote weer gereden met die 4race , en de lak ziet er nog steeds goed uit,

elke keer na het rijden ff een doekje erover heen en hij was weer lekker schoon en de lak bladderde er ckur niet af..

Ik heb er geen slechte ervaringen mee... maarja maybe heb ik mazzel..
Met de R heb ik zelf geen ervaring dus daar kan ik me mening niet over geven, alleen dat die er gewoon supergeil uitziet..
 
En ze durven tegenwoordig ook gewoon minstens € 50 meer te vragen voor een For Race, dan voor een R...

Mijn Yasuni R maakt ik misschien 1* in de maand schoon, en Arthur [hebo-aeroxje] kan er nog wel een tijdje mee vooruit, die uitlaat blijft gewoon fris...
 
Ik heb toennet een Yasuni R besteld hadden ze niet opvoorraad wel die met alu demper maar ik ga voor de cevlar versie. En ik heb eens goed naar de lak van die For Race gekeken zat er echt zeer brak op.
 
is puur technisch(prestaties) een yas r dan beter dan 4 race

de mensen die ik ken die for race hadden waren wel tevreden over lak.. en over prestaties ook..

aangezien voor mina verti geen c16 c20 hr enzo te krijgen is, vinden velen 4 race qua prestaties na de mhr toch wel 2de of 3de beste pijp op mina verti..
 
Last edited:
Back
Top