plaats kenteken ??

Status
Not open for further replies.

roykuh*!

Well-Known Member
op internet staan overal kentekenplaat houders voor op je blok. maar ben langs de wouten geweest maar de kentekenplaat moet op de lengte as van je scooter geplaats zijn. maar er zijn zo veel scooters die hem aan de zijkant hebben. is er al iemand die er problemen mee hebben gehad en wat waren de gevolgen?

mvg roy
 
Advertisement - register to remove this

Ik reed er ook mee toen ik nog scooter had, en nooit boete voor gehad.
Wel voor snelheid maar agent zei niks over mijn plaat.
Het ligt er net aan welke agent je treft, de een geeft je er wel een boete voor en de ander niet.
 
SEARCH!!!!!!!!!!!!!

Je kan er een boete voor krijgen van 50 (??) euro als ie niet boven je achterwiel zit.
 
Heb um 2 keer de afgelopen week gehad.. 50 euro boete.moet in het midden, aan het spatbord vastzitten.. aan het blok mag niet.
 
Heb um 2 keer de afgelopen week gehad.. 50 euro boete.moet in het midden, aan het spatbord vastzitten.. aan het blok mag niet.

Jongjongjong, je hebt je kentekenpapieren niet meer eens toch?:p Rollerbank tegengekomen?:p En de helft van de tijd heb je je kenteken er niet eens opzitten:p

Ik rij er al 1 jaar elke dag zo mee, al vaker aangehouden, maar nog nooit een boete.. dusjah.. Ligt eraan wie je tegenkomt?
 
Officieel moet je kenteken boven je wiel zitten.

elke andere plek is dus niet toegestaan, of je een boete krijgt hangt af van de agent die je staande houd.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top