plaats kenteken

brienen

Well-Known Member
ik heb een vraagje
ik heb mijn nieuwe kenteken aan de linkerkant van mijn wiel geplaatst bij de carterkap. bestaan er boetes voor dit omdat je hem daar hebt zitten ofniet?
en zo ja hoeveel kost zoiets?

thnx alvast
 
Advertisement - register to remove this

Maykel said:
Dit mag niet, officieel moet die recht boven je wiel zitten. En kenteken verlichting hebben.


Verlichting? daar heb ik nog niks van gehoort ?

En dan zeker als je een eigen lampje maakt dan gaan ze zeuren dat het zogenaamd "neon"is ofzo -_-!
 
Volgens mij moet hij van een bepaalde hoed oid nog te zien zijn. Eigenlijk mag het dus niet, maar meestal doen ze er niet zo moeilijk over. Maar officieel mag het dus niet:)
 
In nederland hoeft verlichting niet maar in sommige andere landen zit er een lampje op het spatbord. Maar ff ontopic je kan er wel een boete voor krijgen en dat was ong. 40 euro nu de boetes verhoogd zijn weet ik het niet meer. I.E.G. 40 euro dus of een waarschuwing als je een goede hebt.
 
hij moet boven je wiel zitten idd.... als het op je carterkap zit reken maar op een boete dan....

het mag niet, soms zien ze het door de vingers, maar je kan er een boete voor krijgen... heb ik ook gehad met mijn area en sindsdien zit het plaatje nu onder het 8erlicht
 
Back
Top