Verhaaltje:
Komt een scootertje voorbij tuffen met 50 km/h, hup moterwout er volgas erachter aan, komt met 120 het scootertje voorbij en gooit hem er vol voor, meisje net 16 geworden en haar certificaat gehaald, helemaal in een shock remt volgas om nog op tijd tot stilstand te komen...
Agent stapt af en loopt op het meisje af alsof het de grootste crimineel is en word zowat meegesleurd na de rollenbank, ding op de rollenbank en raad is: netjes 0.5 word er aan haar gevraagd: Nou vertel maar, wat zit de begrenser??? als je het niet verteld ben je hem kwijt, word ie helemaal uit mekaar gehaald, krijg je dikke bekeuring !!!
Meisje helemaal bang...GVD wat zijn het een kut wouten tegenwoordig, er was een belonging van 15.000 euro uitgeloofd voor de tip, nou daar doe ik het niet voor als ik het wist, laat ze eerst maar eens goed na denken voor ze wat doen en alleen scooterlui aanpakken. Volgens mij vechten die lui erom wie er vandaag op de motor mag stappen en de grootste criminelen van het land (scooterrijders :S) aan mag pakken
ben je toch ziek of niet dan??? en alleen om de staatskas te spekken, ga criminelen, dieven, moordenaars pakken maarjah daar verdienen ze geen geld mee, dat kost maar geld (cel, eten enz)
k hoor dit verhaal steeds vaker, t moet toch niet gekker worden...
PS: die nog geen 1,50 die we per persoon kwijt zijn voor de belasting hek er graag voor over...!