Pixelscooters

alex87

Alex
Een tijdje geleden toen ik een kleurstelling voor mijn neo's wilde ontwerpen en ik het via photoshop wat langzaam vond gaan had ik een neo's in pixels gemaakt zodat ik in paint kleuren kon veranderen. Dit ging uiteraard een stuk sneller en ik kon er best leuke dingen mee maken.
Dit was het plaatje wat ik toen had gemaakt:
pixelneossh7.gif

En dit is 1 van de dingen die ik ermee had gemaakt:
stage6ouwms6.gif


Oftewel als je een beetje handig bent kan je er nog best leuke dingen mee maken. Uiteraard wil iedereen paintjobs voor zn scooter ontwerpen;), en ik denk dat op deze manier iedereen dit snel kan doen of gewoon wat aanklooien en daarbij toevallig een kleurcombinatie vinden die ze mooi vinden.

Nou heb ik net ook een aerox in pixels gemaakt en die wilde ik hier posten zodat mensen er zelf wat mee kunnen maken.

paintaeroxmt3.gif


paintzipor3.gif


paintsrhk6.gif


paintrunnerpt0.gif


dragsterjm3.gif


paintarkgz6.gif


En ook ff een voorbeeldje van wat het zou kunnen worden ff snel gemaakt:
voorbeeldgh7.gif


Post hier de dingen die je gemaakt hebt... En maak pixelscooters tot een succes!!!:p Want dan wil ik nog wel andere scooters erbij maken;). Nou veel plezier dermee.

Tips:
- Kopieer het plaatje en plak het in paint, als je het opslaat en opent kan je namelijk niet alle kleuren gebruiken.
- Gebruik als de kleur zwart niet het echte zwart maar heel erg donker grijs door op een kleur te dubbelklikken en dan het grijs heel donker maken maar net niet zwart. op deze manier blijft de omlijning intact en kan je zwart naderhand weer in een andere kleur veranderen.
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

doe je erg leuk! weet zeker dat veel mensen hier dat zullen waarderen. Maar je maakt die pixelscooters van een foto via photoshop? Of ben je ECHT de koning in paint? (zou je misschien een oude type zip kunnen pixeleren ofzo) heb momenteel geen photoshop.

gr.
 
doe je erg leuk! weet zeker dat veel mensen hier dat zullen waarderen. Maar je maakt die pixelscooters van een foto via photoshop? Of ben je ECHT de koning in paint? (zou je misschien een oude type zip kunnen pixeleren ofzo) heb momenteel geen photoshop.

gr.

Ik kan wel aardig met paint overweg maar niet tot op deze hoogtes:p ik heb ze dan ook indd met photoshop gemaakt wel zo makkelijk. En Ik owe-de je nog vanwege die draadschema's, van een oude zip ;) . dus bij deze heb ik de zip toegevoegd.

En SR zal het eerste zijn wat erbij komt dus die kan je denk ik morgen verwachten, ik heb er nu (nog) plezier in:p
 
ja ik was er van op de hoogte, het is de reden dat ik ze zo maak, die kleurplaten zijn niet in te kleuren behalve als je ze uitprint en kleurpotloden gebruikt.

btw sr toegevoegd
 
Ik had een foto gemaakt van de zijkant en vervolgens overgetrokken en daarna ingescand

wat een werk :p

Aangezien ik niet met foto shop overweg kan en paint helemaal veel werk is

Maar in ieder geval hier een beta ark ( helaas zonder stuurkap aangezien ik een sportstuurtje wou )

Hopelijk heeft iemand er wat aan , en veel plezier ermee

Groeten
Robin

2906Beta Kleurplaat 2.bmp
 
Back
Top