pix Zoetermeer...

Advertisement - register to remove this

vond het zeeeeeeer gevaarlijk..... blij dat de zip niet reed...vond het zelfs eng om door het publiek heen te lopen...

en jah..bekende NRG :D, trouwens...die neger op die zip, die is echt maf8P wheelies met de benen over het stuur, en met 3 mensen op 1 sp etc....:eek:
 
Originally posted by miks66
terwijl die wheelie maakte???


Volgens mij waren het maar 2 mensen op 1 sptje en dan wheely

Ik vond het zoals Snader al zei ook erg gevaarlijk al die mensen die door elkaar heen reden en zonder helm enz.....

Maar ik vond het wel gezellig en goed druk alleen weinig interessante scooters gezien en jammer dat de nrg van Robbert(mhr4ever) het niet deed.
 
ja das waar, maar ga toch ff langs...niet vaak een meeting in de buurt dus... en kweet al dat er een paar leuke dingen komen naar het malieveld..:#
 
Originally posted by DUOFLOWTONE
a la wollebrand styling dus.

Best veel bekende scoots.
Kzie die haagsche sf nog met ze blauwe zenith op een van je fotos.

Nix gemist dus.
:W ik wordt herkent :W
organisatie was inderdad wel beetje erg iedereen reed door elkaar maarja was wel ff leuk..
 
gsus, verneuk het topic ff niet..

Misschien, is er een mogelijkheid tot het organiseren van een meeting, die wel legaal is (ik ga misschien informeren naar de mogelijkheden....)
 
Ik dnek dat je daar niet meer terecht kan, tenminste bij de foto's staat dat de eigenaar niet echt tevreden was... Lijkt me niet dat hij het dan nog een keer toelaat.
 
Back
Top