Pitbike - Slap geouwehoer topic

Razma

Well-Known Member
Bij deze :)

Ouwehoeren over pitbikes ed, maar hou het toch nog beetje ontopic af en toe en netjes +ralf+
 
Advertisement - register to remove this

HEb gehoord dat er op Spa een hele berg van onze buren komen rijden.

Eens kijken wie de snelste zin van de benelux op de pitbike.

ciao

@lex
 
Ik moet nog ff foto's posten van de aankomende concurrentie op Spa :)

ik zal vast een beginetje maken

a2yq1.jpg


a4rm3.jpg


erg mooi spul ;)

ps. die transponders lijken wel verdacht veel op die van de SBO
 
het moest er dan toch wel eens van gaan komen na een jaar van promotie voeren voor de pitbike. we willen bij deze onze samenwerking met tiben motorsport bekend maken. tiben motorsport zal in 2008 pitbike sponsor worden met het pitbikemerk bidalot. er zullen verder geen verplichtingen van een merk pitbike of onderdelen komen. hoe en wat de uitwerking verder gaat zijn laten we jullie zo snel mogelijk weten. we wilden jullie dit goede nieuws niet langer onthouden.


voor de mensen die willen weten hoe een bidalot pitbike eruit ziet, kijk op de foto's hierboven met nummer 99, 21 en 28.
 
Last edited:
het moest er dan toch wel eens van gaan komen na een jaar van promotie voeren voor de pitbike. we willen bij deze onze samenwerking met tiben motorsport bekend maken. tiben motorsport zal in 2008 pitbike sponsor worden met het pitbikemerk bidalot. er zullen verder geen verplichtingen van een merk pitbike of onderdelen komen. hoe en wat de uitwerking verder gaat zijn laten we jullie zo snel mogelijk weten. we wilden jullie dit goede nieuws niet langer onthouden.


voor de mensen die willen weten hoe een bidalot pitbike eruit ziet, kijk op de foto's hierboven met nummer 99, 21 en 28.

cool
 
Kenny said:
Heb je geen mail gehad dan?l

(voor alle duidelijkheid; gaat over onderwerp in Pitbike Vragen Topic)

Nope, alleen Mailing #1 gehad. Stond wel reclame voor Bidalot in maar ik hoef alleen maar een uitlaat(demper). :D

Ik neem effe contact op met Sport on Wheels.
Thanx.
 
pit voorvork

heeft er iemand een idee wat de afm zijn van het balhoofdpen die door het balhoofdhuis geschoven moet worden van je frame??

ik zou de lengte en dikte moeten hebben van het balhoofdpen?
en hoelang zijn de meeste pitbike vorken?
ik zoek en usd voor op mijn scoot maar deze worden niet meer geleverd!

heeft iemand deze afm
grtz
 
heb zelf een thump aangeschaft maar de achterveer is ongelofelijk slap.
wat voor een veer gebruiken jullie voor circuit? een bepaald merk?

bedankt bij voorbaat
 
de bikes kan je kopen in een standaard uitvoering van 125cc 140cc en 150cc

de betere kwaliteits merken op een rijtje

Motovert
Monstermoto
Pitsterpro
Pitpro
RSR
BBR
Bidalot

Je kwaliteit van je blokje is ook iets waar je moet opletten, ik zou je vooral aanraden een GPX/Jailing of een daytona blokje aan te schaffen. Lifan is het chinese merk van motorblokken, ook daar heb je redelijk goeie blokken maar met die twee andere bovenstaande, daar is mijn keuze snel gemaakt.
Topsnelheid van een standaard 125cc ligt rond de 90 km/u. 140 en 150 liggen ergens tussen 105-115km/u

Ook heb je tuningparts beschikbaar voor je blok, het bekendste is wellicht TAKEGAWA special parts, duur , en vooral zeer snel, verder heb je ook kitaco, yoshimura ...
De blokjes vergen wel wat onderhoud, maar niet na iedere race , een kleine checkup volstaat. Na 2-3 races vervang je meestal wel eens je olie, kijk je dichtingen na , kleppen stellen ... Zo een brommertje heeft dat wel nodig.

hopelijk heb je genoeg aan dit antwoordt :W
 
Back
Top