This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Pics Scootermeeting Almelo

Originally posted by -=PIN=-
Er stonden 2 Zip SP's van Twins geloof ik.
1 nieuw model en 1 oud model.
Die oude zat een 50cc Evo op, die nieuwe weet ik niet.

-=PIN=-, kep jou wel gezien maar ik wist het niet 100% zeker, maar ik zag het aan je digicam

Greetzz DAW
 
Mijn foto's krijgen jullie ook nog binnen kort. Heb geen digi dus moeten eerst ontwikkeld worden en dan op gescand worden en dan pas kunnen ze op het net.

Volgens mij heb ik nog een foto van de sprint tussen de r1 en de zip van twins, weet het alleen niet zeker ging nogal snel

Was trouwens een erg vette dag (eerst meeting) en heb veel inspiratie op kunnen doen.
 
Almelo roelde zwaar!!!
had 15,8 pk met een stotterende motor was dit niet dan ging ik over de 16 pk heen :O
Ben ook de nwe titel houder in Burnen. hoewel er weinig competitie was . Maar belangrijkste is dat Chezzmo vast ragde.

Pix komen strax
 
Met welke scoot was jij dan?
 
muhaha ik tegen die runner 180 :| nou nou wat koel zeg :? daarna mocht ik niet meer:'(

mja toen maar op de bank geweest, en 11.5 pk eruit gehaald...valt me zwaar tegen moet ik zeggen, al trok ik redelijk wat mensen eruit

grtz
mark
 
Originally posted by -=PIN=-
Er stonden 2 Zip SP's van Twins geloof ik.
1 nieuw model en 1 oud model.
Die oude zat een 50cc Evo op, die nieuwe weet ik niet.

Grijze "nieuwe" zit Evo50 op :W
Zwarte "oude" zit Evo70 op die had 20.03 pks :W
 
Indd, viel tegen..
Je ging wel vet
Hoezo mocht je niet meer?
 

kuch kuch
ik had gewoon een harde band

nee je was de opperwinnaar van het burnen :W

ik kreeg het op het einde moeilijk op die beta ding ging steeds meer naar voren.
maar die dewd die naast me stond was dus chezmo
weet ik dat ook weer.
 
Originally posted by DanceTrend

Mja jou ook gezien

Stuurtje van je ding is minder mooi.. Maja dat ff terzijde


Blaze >> reed jij naar huis in een rode Alfa?

ik was al blij dat ik een stuur had
 
Okeej jongens ik ga jullie verblijden, hier weer een lading pics, deze afkomstig van moi!

Ik heb ze ge-upload op de server van me werk, je kunt ze zo aanklikken, ik heb ze geen naam gegeven, maar je ziet het vanzelf!
O.a. dus de run van Rudie, run van Joël, veel sprintjes, scoots, onwijs korte mina vertikale bidalot en de burn out contest....
Totaal aan bijna 5 mb fotos!

http://www.schadeautos-pater.nl/grafi/pics/Meeting/

Filmpjes volgen binnenkort!

Have Phun
 
Originally posted by hebo-aeroxje


Je zag heel veel jolly's met van die groene dempers, gewoon van kevlar ofzow... Had jij juist net die ENE met een metalen demper? Met zo'n groen Jolly plaatje? Liep ook wel lekker vonnik...

Greetz

Jolly + Rs-dempert...

Koele fotows ammaal!