Pics Scootermeeting Almelo

Originally posted by EdvolutioN
He shit, niemand pics van mijn onverwachte wheelie met dragracen bij de start? Was zo rond 3:15 denk ik... Zwart/rode SR met jolly...

Je zag heel veel jolly's met van die groene dempers, gewoon van kevlar ofzow... Had jij juist net die ENE met een metalen demper? Met zo'n groen Jolly plaatje? Liep ook wel lekker vonnik...

Greetz
 
het was echt superrrrvet!
vooral die 50cc twins zip, die had een WHEELIE...de tering....
echt een geslaagde dag....:D
kan ik nou eigenlijk nog op de 1 of andere maniet aan die uitdraai komen van de testbank....
 
Originally posted by ZIpman
1016908794-yamahazip.jpg


heeft er een scoot tege di yamaha R1 gedragt???
das toch di zip van de twins ofniet soms??
 
Originally posted by Casper
het was echt superrrrvet!
vooral die 50cc twins zip, die had een WHEELIE...de tering....
echt een geslaagde dag....:D
kan ik nou eigenlijk nog op de 1 of andere maniet aan die uitdraai komen van de testbank....

Weer iemand die zegt dat het een 50CC is, dat ding van twins... is mij ook verteld, maar dat kan tog nooit man? 19,9 pk... En zelfs die SR valerossi van 'weet ik veel wie' met 18,2 pk er dik uit rijden... Vliegend frame ging ook lekker...
 
Originally posted by hebo-aeroxje


Weer iemand die zegt dat het een 50CC is, dat ding van twins... is mij ook verteld, maar dat kan tog nooit man? 19,9 pk... En zelfs die SR valerossi van 'weet ik veel wie' met 18,2 pk er dik uit rijden... Vliegend frame ging ook lekker...

Ik hoorde dat dus ook, lijkt mij ook niet. Lijkt mij ook 70cc toch?
 
Originally posted by hebo-aeroxje
Probeerde jij mij toevallig een aerox voorspoilertje te verkopen ??? Massol...

Nee, smorgens de tassen vullen en smiddags gewoon een beetje controleren op stempels en hek ff open doen voor mesnen met scootz en rolstoel(en) :p

Greetzz DAW
 
Originally posted by -=PIN=-
Er stonden 2 Zip SP's van Twins geloof ik.
1 nieuw model en 1 oud model.
Die oude zat een 50cc Evo op, die nieuwe weet ik niet.

Het gaat om die nieuwe... Dat zal wel 70cc zijn geweest dan en dat men door die ouwe in de war is geraakt...
 
Back
Top