This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Pics Scootermeeting Almelo

hoi

ik was er met cam

://quantum.phpwebhosting.com/~scooterforum/Bas/almelo/IM000002.JPG



























Groetsels
 
Kijk hoeveel camera's je ziet man, vooral bij testbank! Dusss..

Kan ik wel filmpjes met brute geluiden verw8en he?
 
Originally posted by Aerox R
wat dacht je van die zip 70cc van twins, dat kreng haalde 20,03 pk . Ik vond het vandaag trouwens supervet8)

OMFG... die heb dus gemist.
Hmja, ik was iets eerder naar huis dan jullie ws
Bas, sneaky bastard bij een beetje samen met Anthony op de foto zetten, kom dan naar me toe man, ik herkende je niet...

Alhoewel, ik zag wel Tomahawk geloof ik

GRAPJE
 
Last edited:
dat burnen ging dus ook niet helemaal tot dat de band knapte:?
was wel enorm rotten in al die rook
 
Jammer dat er tijdens die burn ook die runner is overleden, chezzmo's runner toch? Maja kon je verwachten. Niet echt 1 v/d slimste acties denk ik.
 
Originally posted by Sjoerdyo
Jammer dat er tijdens die burn ook die runner is overleden, chezzmo's runner toch? Maja kon je verwachten. Niet echt 1 v/d slimste acties denk ik.
Mja wat was er nou? Want hij bleef gewoon lachen enzo, niet dat ie ging janken dat ie was vastgeklapt.. Was ie vastgelopen dan?
 
Originally posted by Lord of Panic
mijn burn was nogal gigantisch fucked up!!! ding wou maar niet echt goed gaan roken! :'(

Omdat jij veeeels te weinig toeren maakte denk ik, maar dat was JIJ dus Ah!
 
Originally posted by DanceTrend

Mja wat was er nou? Want hij bleef gewoon lachen enzo, niet dat ie ging janken dat ie was vastgeklapt.. Was ie vastgelopen dan?

Gaatje in de zuiger, en de cilinder heb ik zelf niet gezien, zal ook wel iets hebben gehad.
 
Originally posted by DanceTrend

Mja idd Viel nog mee dat ie wou burnen met power1

dat ding van mij heeft nog niet echt dat je zegt veel power...
maar normaal gaat burnen veel beter, weet niet waarom, maar wou niet echt lukken :'(

stond wel een beetje voor lul , maarjah toch mooi een nieuwe ML50! *D
 
Originally posted by Sjoerdyo


Gaatje in de zuiger, en de cilinder heb ik zelf niet gezien, zal ook wel iets hebben gehad.
Hmmz klote.. Ik stond er met m'n neus bovenop, en hoorde pang ofzo en toen deed ie nix meer :?
 
Valt wel mee, je deed tenminste mee
Mja toen chezzmo stopte gelijk veel minder rook