piaggo zip sp licht uit?

543543543

Well-Known Member
Ik heb net m'n nieuwe piaggo zip sp, maar ik zie nergens waar ik het licht uit kan doen?

Alleen switchen naar normaal, en groot licht zie ik... :P

Heb eerst een brommer gehad, dus niet heeeeeee erg thuis in scooter dingen. :W

Bij voorbaad dank.

Advertisement - register to remove this

Waar slaat dit nou weer op8P
Dachten ze laten we de licht knop weghalen dan
gaan de lampen sneller dood.

Wel minder kans op oom agent die je een bon geeft
voor rijden zonder licht.
Maar nog steeds vind het wel erg raar.

dat is dikke onzin , als de lampen minder branden gaan ze hoogstens juist sneller stuk ..

de lampen uitdoen is eveneens onzin , ik zou ook niet weten waarom je ze NIET aan zou doen??

voor de accu is het al helemaal niet interresant want daar werkt ie niet op , en ook voor het starten maakt het niks uit.. eigenlijk helemaal nergens voor dus..

ik rijdt ALTIJD met lampen aan , op de brommer maar ook met de auto , ik rijdt zelfs al 7 jaar lang met dezelfde lampen in mijn auto... dus wat er zo verkeerd aan is...

je bent veel beter zichtbaar , voor je eigen veiligheid dus zeer goed , en dat van een ander kan dus ook vergroot worden daarmee..

en nog sterker , ze zijn er zelfs al mee bezig om licht overdag verplicht te maken , en van mij mogen ze.. (ik zie gewoon geen reden waarom je ze niet aan zou doen :?)
verder , als het niet uit kan kan het gewoon niet uit , als er geen knop voor is dus..

Mja, ik rij zelf op het ouwe model neos (waar het licht dus nog wel uit kan) maar ik moet eerlijk zeggen dat ik het licht eigenlijk altijd aan heb, zowel uit gemakszucht als uit zichtbaarheid :+

Mja, ik rij zelf op het ouwe model neos (waar het licht dus nog wel uit kan) maar ik moet eerlijk zeggen dat ik het licht eigenlijk altijd aan heb, zowel uit gemakszucht als uit zichtbaarheid :+

Ik rijd ook met oud model.

Maar melf ik vind het wel onzin om overdag bij helder weer je
lampen aan te zetten.
Als het regent of het dik bewolkt is gaan ze bij mij ook aan.
Maar bij helder weer blijven ze uit.
Mja dat is mijn mening.

Ik rijd ook met oud model.

Maar melf ik vind het wel onzin om overdag bij helder weer je
lampen aan te zetten.
Als het regent of het dik bewolkt is gaan ze bij mij ook aan.
Maar bij helder weer blijven ze uit.
Mja dat is mijn mening.

wat is dan het probleem dat ze aan staan , dat snap ik gewoonweg niet..

er is gewoon geen reden voor te bedenken of smoes om ze niet aan te hebben , die is er ook niet...

ik kan me lampen ook niet uitdoen nja ik vin t wel wijs die lampjes aan:) heeft tog wel wat:P en ach als je keer bak centen over heb gooi je er gewoon xenon in;) dan hejje de boel wel mooi:)

@corinna ,
welkom op dit mooie forum.
Ik denk dat de topicstarter er inmiddels al uit is dat dit normaal is voor z'n scooter, tenminste dat hoop ik, en dat z'n vriend in post#3 het al bij het juiste eind had.

Kijk eens naar de datum. ;)

Back