Piaggio Zip Sp voorvork (2008)

Fin

New Member
Hallo,
Ik heb een zip uit 2008 zou graag een SP voorvork erop willen zetten.
Ik zie op marktplaats ze voor 300 euro staan is er een manier dat ik een SP Voorvork zelf samenstel of waar krijg ik ze zeg maar goed
 
Advertisement - register to remove this

Hoi,

Omdat dit wellicht meer is dan even een antwoord geven wat een kant-en-klare oplossing kan bieden, is het redelijk wenselijk om zelf enige inzet te tonen in wat je hebt gevonden. Hoe ben je dit van plan, wat wil je kopen, heb je het gereedschap en de kennis om dit te doen en etc. Wanneer je dan wat extra verdieping hebt gedaan en meer informatie kunt geven, is het voor anderen makkelijker (en ook leuker) om mee te denken.

Hartelijke groet,
OverLander.
 
Wat wil je zelf samenstellen?
Kijk ik kan wel een goeie originele sp vork regelen voor je maar die kosten nou eenmaal een hoop geld.
Want heb je al nagedacht over de andere velg die je moet hebben? Kilometertellerkabel aanpassen spatbord en voorrem? Dit gaat je ook een hoop kosten he. Alles bij elkaar moet je rekenen op dik 650 a 700 euro incl montage. Maar dan werkt
alles wel. En dus niet zoals veel omgebeunde zipjes zonder kilometer teller of met omgebeunde vespa vork
 
Wat wil je zelf samenstellen?
Kijk ik kan wel een goeie originele sp vork regelen voor je maar die kosten nou eenmaal een hoop geld.
Want heb je al nagedacht over de andere velg die je moet hebben? Kilometertellerkabel aanpassen spatbord en voorrem? Dit gaat je ook een hoop kosten he. Alles bij elkaar moet je rekenen op dik 650 a 700 euro incl montage. Maar dan werkt
alles wel. En dus niet zoals veel omgebeunde zipjes zonder kilometer teller of met omgebeunde vespa vork
dus moet sws op 700 euro rekenen maar dan ff dat geld heb ik maar wat moet ik hebben en waar kan ik het krijgen
 
Hoi,

Er is je aangeboden om een complete set te krijgen, je hebt het geld zoals je aangeeft en dan is dat je beste optie. Is het nu te duur dan vraagt het kunde en expertise van dit forum. Je zou vanaf dit moment een bepaalde inzit kunnen tonen door zoveel mogelijk op te zoeken hoe jij denkt dat het moet.

Persoonlijk zou ik geld even buiten beschouwing laten, de ervaring leert dat het allemaal heel duur is en er geen shortcuts zijn. Wat jij wilt, is gewoon niet makkelijk en dat is een feit. Ik heb bewondering voor de wil om dit te doen en wens je dat het lukt. Ik denk dat je nu het beste heel veel inzet kunt tonen met onderdelen uitzoeken en YT video's of dergelijke.

In jouw geval gaat het dus niet om geld, maar om de ervaring. Zoek dan ook alles op wat je kunt en deel het hier. Als je iets niet goed begrijpt, is het geen probleem. Begrijp ook dat het een style leercurve gaat worden....

 
dus moet sws op 700 euro rekenen maar dan ff dat geld heb ik maar wat moet ik hebben en waar kan ik het krijgen
Buiten je eigen scooter hoef je niks te hebben. Ik kan alles voor je regelen incl montage. Pm maar even als je interesse hebt. Ligt beetje aan mn eigen planning maar binnen een dag zou zoiets geregeld kunnen zijn
 
Back
Top