Piaggio zip injectie start niet

180cc runnner

New Member
Piaggio zip injectie 2019 start niet start heeel soms en dan aleen met vol gas maar dan doe hij pruttelen maakt hij een prrrrrr geluid en als ik gas los laat valt die uit je hoort hem aleen willen starten met vol gas gaat niet in volle toeren in vol gas wil staat stil met vol gas iemand tips?

-Kleppen nog niet gesteld weet ook niet hoe bij injectie hoe ik deze op tijd zet want zie geen blokje bij de cilinder kop
-bougie niet vervangen
 
Advertisement - register to remove this

Gaat het je niet snel genoeg ? zoals veel anderen sliep ik nog om 4:59 Zoals je zelf al stelt , een bougie vervangen , en kleppen stellen , zijn de eerste dingen die je zelf kunt doen , ook even het lucht filter nakijken , en het vastzitten van alle slangen .
want zie geen blokje bij de cilinder kop
Welk blokje bedoel je precies ? Je moet de 4 boutjes van het kleppen deksel halen , zuiger op compressie slag , en met een voelermaat de speling meten , en eventueel bijstellen . Heeft hij wel altijd goed gelopen , en heb je iets veranderd , en is dit euvel toen begonnen
Heb je geen brandend/ knipperend motor controle lampje ? Doet deze het wel ?
 
Last edited:
Gaat het je niet snel genoeg ? zoals veel anderen sliep ik nog om 4:59 Zoals je zelf al stelt , een bougie vervangen , en kleppen stellen , zijn de eerste dingen die je zelf kunt doen , ook even het lucht filter nakijken , en het vastzitten van alle slangen .

Welk blokje bedoel je precies ? Je moet de 4 boutjes van het kleppen deksel halen , zuiger op compressie slag , en met een voelermaat de speling meten , en eventueel bijstellen . Heeft hij wel altijd goed gelopen , en heb je iets veranderd , en is dit euvel toen begonnen
Heb je geen brandend/ knipperend motor controle lampje ? Doet deze het wel ?
Heb deze niet startend gekocht toen zag ik dat er een kabel bij de bobine niet aangesloten was. Die er in gezet toen hoorde je hem wel willen starten luchtfilter is gebroken Moter lampje weet ik niet meer zal zo is kijken is een 2019 3v zip injectie
 
Zou dan beginnen , om het luchtfilter te repareren , en de rest wat ik aangaf . Kortom eerst eens een beurtje geven . Start hij dan nog slecht , en heb je geen fout meldingen , dan eens compressie meten .
 
Back
Top