een zip met drie kleppe en heb deze afgesteld op inlaat 0,15 en uit laad 0,10
Heey sparky jha op deze klep afstelling heb ik hem nu late staan want meestal doe ik 0.5 en 0.10 en nooit geen problemen maar krijg er echt totaal geen leven in en jha idd hij spuit zen benzine mooi naar binne heeft ontsteking en na kapotte paking cilinder heeft hij ook terug zen volle compressieKenny,
naar ik aanneem heb je de basic zaken al gecontroleerd zoals ontsteking, compressie en brandstofvoorziening.
Maar ik kan me slecht voorstellen dat de klepspeling die je opnoemt klopt.
Als monteur zou je moeten weten en ook opgevallen moeten zijn dat de uitlaatklep heter wordt dan de inlaatklep en dus de klepspeling normaliter groter is van de uitlaatklep dan van de inlaatklep.
Wat zegt de eigenaar van die zaak waar je werkt of weet hij het ook niet?
Is de ECU uitgelezen en zie je daar errors, want zomaar onderdelen wisselen is niet de manier om een storing op te lossen.
Hoe weet je dat die 80cc voorheen goed gelopen heeft want om dit goed aan het lopen te krijgen moet er toch ook iets gebeuren met de ecu, hetzij een remapping of een andere oplossing om de ecu voor de gek te houden.
Want jha heb al wel wille lezen dat deze blijkbaar veel last hebben met hun ecu enzo maar daar kan denk tog niets aan kapot zijn want heb ontsteking haalt direct zen naft op ook dus alle jha kweet ni echt ben ten einde raadHeey sparky jha op deze klep afstelling heb ik hem nu late staan want meestal doe ik 0.5 en 0.10 en nooit geen problemen maar krijg er echt totaal geen leven in en jha idd hij spuit zen benzine mooi naar binne heeft ontsteking en na kapotte paking cilinder heeft hij ook terug zen volle compressie
Zou onderstaand filmpje even bekijken en de inleesprocedure even uitvoeren, wellicht helpt het.Verder is de ECU ingelezen na het vervangen van de sensor?
Jha dit weet ik zeker en vast en jha omdat de klant mij dit gezegt heeft ik zelf heb totaal niets gedaan bij deze brommer en is bij ons binne gekomen als hij al niet meer starte dus jha ik ga natuurlijk ook verder op het gene dat de klant mij verteld uiteraard en nee piaggio zip ecu´s kan ik niet uitlezen omdat ik hier niet het apparaat voor heb speitig genoeg dus dan zou het mss idd wel aan de ecu kunne liggenKenny,
naar ik aanneem heb je de basic zaken al gecontroleerd zoals ontsteking, compressie en brandstofvoorziening.
Maar ik kan me slecht voorstellen dat de klepspeling die je opnoemt klopt.
Als monteur zou je moeten weten en ook opgevallen moeten zijn dat de uitlaatklep heter wordt dan de inlaatklep en dus de klepspeling normaliter groter is van de uitlaatklep dan van de inlaatklep.
Wat zegt de eigenaar van die zaak waar je werkt of weet hij het ook niet?
Is de ECU uitgelezen en zie je daar errors, want zomaar onderdelen wisselen is niet de manier om een storing op te lossen.
Hoe weet je dat die 80cc voorheen goed gelopen heeft want om dit goed aan het lopen te krijgen moet er toch ook iets gebeuren met de ecu, hetzij een remapping of een andere oplossing om de ecu voor de gek te houden.
Verder is de ECU ingelezen na het vervangen van de sensor?
Oké dit ga ik zeker eens proberen idd heel erg bedankt om allemaal effe mee te denke jongensZou onderstaand filmpje even bekijken en de inleesprocedure even uitvoeren, wellicht helpt het.
Jha sorry boys kheb mij vergist in men verhaal over de kleppe ik heb deze omgedraaid op geschreven maar het is idd in 10 en uit 15 dat ze staan uiteraard dus bij deze effe men excusesHallo jongens ik ben nieuw hier ik werk in een brommer garage weet ook redelijk veel af over brommers enzo maar zip is tog iets speciaal hoor haha
Ik heb van een klant een piaggio zit iget zo ene zonder kickstarter de klant heeft daar een 80cc op gezet nu alles werkte prima maar begon moeilijker en moeilijker te starten tot nu natuurlijk totaal niet meer...
Ik ben ten einde raad ik heb de sensor van het gasklephuis vervangen de pakking van zijn cilinder was stuk dus deze ook vervangen en zo ook van het spruit stuk ineens enzo dus steek alles terug in elkaar start nog altijd niet zo heel soms echt heel soms met veel schudden en gas wijt ope start hij plots er stond nu wel geen chap op die moment maar als ik gas gaf kwamen er gwn vlammen uit de cilinder waar de chap op moet komen raar maar oké het is een zip met drie kleppe en heb deze afgesteld op inlaat 0,15 en uit laad 0,10 met dat dit een 80cc is dus jongens aub kunne jullie mij mss helpen jullie zijn men laatste hoop een beetje
Mvg kenny