Piaggio zip iget motorlampje

Narek

Member
Beste, Ik heb een Piaggio zip iget euro 5. Vandaag zat ik er een beetje aan te prutsen en opeens begon het motorlampje te branden. Ik weet zeker dat het een foutmelding is en niks met de scooter te maken heeft. Weet er iemand toevallig hoe je een foutmelding kan wissen zonder naar de garage te gaan? Mvg
 
Advertisement - register to remove this

Beste, Ik heb een Piaggio zip iget euro 5. Vandaag zat ik er een beetje aan te prutsen en opeens begon het motorlampje te branden. Ik weet zeker dat het een foutmelding is en niks met de scooter te maken heeft. Weet er iemand toevallig hoe je een foutmelding kan wissen zonder naar de garage te gaan? Mvg

Een foutmelding bij een zip kan je wissen met een obd 2 scanner met een verloopstukje voor een zip (aansluiting zit achter bij de accu)



Ik hoop dat niet dat door het 'prutsen' iets kapot is gegaan...
 
Hoi Glenn,

Ik stuit op deze post waarin je verwijst naar de een verloopkabel tbv. het uitlezen van een Piaggio Zyp iGet ! Ik ben in het bezit van deze type scooter maar constateer een andere aansluitstekker in vergelijking met de door jou opgegeven OBD2 verloopkabel ? Hoe heb je dit opgelost ? (verloopstekker om aan te kunnen sluiten?)

Groet,

Charl
 

Attachments

  • OBD2 aansluiting.jpg
    OBD2 aansluiting.jpg
    146.1 KB · Views: 14
Back
Top