Piaggio zip algemene vragen

Scooterboyyy

New Member
Hallo allemaal,

Ik ben aan het kijken voor een piaggio zip. Ik heb eerder een schakel gehad maar dat verhaal liep niet helemaal goed af. Nu ben ik dus aan het kijken voor een scooter; degene die ik optisch en motorisch het beste vind is dus een piaggio zip. Ik heb op deze scooter er al 6 uur op zitten, want ik heb hier op gereden tijdens mijn lessen. Het is wel inmiddels een tijdje geleden en ik reed met een motorbroek aan dus nu vraag ik mij af: is het met 186 wel comfortabel op een piaggio zip? Wat ik mij ook afvroeg is of het kan met twee personen op zo’n zip en of er überhaupt wel voetsteuntjes op zitten. Ik zag namelijk in geen een advertentie op marktplaats voetsteuntjes voor de passagier er op zitten. Ik hoop dat jullie mij hiermee kunnen helpen.

mvg Dennis
 
Advertisement - register to remove this

Persoonlijk vindt ik een Zip erg klein maar je ziet wel vaker grote mensen op die kleine Zipjes en ze zijn er blijkbaar blij mee.
Verder zijn Zipjes, hier in Belgie, relatief gunstig kwa prijs. (+/- 1675,- Euro)
Of je er comfortabel op zit, kun je denk ik het best zelf beoordelen, je hebt immers al 6 lesuren erop gezeten.
Voor twee personen, vind ik een Zipje minder geschikt, vooral als jezelf al redelijk groot bent.
 
Last edited:
Back
Top