Video
Het is een 4t 2018 carberatuur versie
scooter gaat heel traag
Op de video kan je wel zien dat die heel traag optrekt en heel traag gaat
Dit gebeurden na dat mijn scooter kapot was vroeger ging die makelijk en snel naar 60 maar nu gaat die niet meer boven de 50
(Meestal gaat die eens niet meer tot 50 soms als ik gas geef gaat die tot 50 daarna als ik de gas loss en terug geef gaat die 45 of zelfs 40)
Dit gebeurden na dat mijn scooter kapot was
Ik denk of er iets met de a/b begrenzer temaken is of mischien met de rollen want de begrenzer doet soms moeilijk soms gaat die niet ondbegrenzed soms wel
wat verandert is))
Mallosi vario set (vario rollen zijn nog de oude de nieuwe hadde heel slechte optrek)
Kleppen weet ik er niks over
Scooter was kapot en gefixt door een garage ( hij had een kabelboom nieuwe benzine pomp en paar dinge veranderd en ook olie ) hij zij dat de motor vol benzine ofzo lag
Soms valt die ook uit van zelfs hij doet heel raar als ik gas geef trektdie soms goed op en daarna als ik nog eens gas geef trekt die niet meer op
Voor de video was ik op school en toen ik die net starte ging to 19kmh ofzo voor 5 of meer minuten het duurde wat beetje voor dat die sneller ging
En de bar weet ik ook niet maar ik dan de achter band well beetje indruken met mijn vinger
De video is dit link