Piaggio zip 4t carb 2018 srart niet

Arda54

New Member
Hallo mijn scooter start niet meer na dat die uitgevallen is ik was aan het rijden en waneer ik geen gas meer gaf ging het lager en lager toeren draaien als ik gas gaf rijde die nog ik had de gas handel los gelaten en gestop om te zien wat er ging gebuuren na dat die uitviel ging die niet meer aan elektrische of kicken ik heb die naar mijn huis geduwt een keek wat en zag dat de carberatuur lekte als ik de scooter probeer te starten ik heb videos het kwam van de carberatuur en naast de uitlaat ( ik had nog niet de uitlaat perfect geinstaleert) naa 1 dag heb ik opniew de scooter proberen testarten en het werkte nog niet maar ik heb beetje gasgegeven waneer die ging starten en starte die dan (ik heb videos) als ik gas gaf werkte die gwn maar als ik los lat ging die weer uit zie in video naa dat starte de scooter niet meer de scooter starte wel als ik de carberaatuur los had gedaan maar viel uit omdat er geen benzine zat kan iemand mij mischien helpen videos zijn links van youtube Video 1 Video 2. Video 3
 
Advertisement - register to remove this

Waar lekt de carburateur precies?

1 Zou beginnen met de carburateur en sproeier schoonmaken. Kijk ook of de carburateur benzine krijgt door het benzineslangetje op de carb in een beker te doen en te starten.
2 Hierna kijken of je kleppen gesteld zijn.
3 Volgende stap valse lucht op het spruitstuk controleren.
4 is je oliepeil in orde?
 
Back
Top