Alpha leds piaggio zip carb

armooknol

Member
Beste
Ik zit al 2 dagen met een probleem en dzt is dat muibn alpha lichten vanachter wel werken maar blijven niet de heletijd aan. Dus als ik rem gaat die aan , knipperlichten ook maar die nlijven niet de heletijd aan. Op youtube heb ik een vid gezien van zandri maar hij installeert dat op een injectie en ik heb een carburateur. Zou iemand mij aub kunnen helpen . (Het gaat om de knipperlichten)
 
Advertisement - register to remove this

Oké en ik heb het grote rem licht achter ook Alpha moet ik daar ook nog iets mee doen of hoef dat niet ?
Ik heb geen idee waar je het over hebt, maar als dit een vervanger is voor je achterlicht, moet je dit gewoon aansluiten zoals het achterlicht nu aangesloten zit.
Je moet dan wel van die nieuwe unit weten wat de functie is van elke draad.
 
draad aansluiten op witte draad van contactslot, deze draad naar achteren trekken. Deze aansluiten op volgens mij gele draad van alpha achterlicht (dan heb gelijkstroom en geschakelde plus). Vervolgens voor dagrijverlichting achterlichten de draden hiervoor aansluiten.
 
Kan, ik zou hem aansluiten op witte draad achter contactslot
In principe maakt het niet uit waar je een aftakking maakt op de witte bedrading.
En aangezien het handig is om de witte draad bij de spanningsregelaar af te takken om daar de blauw/rode draad van de knipperlichten op aan te sluiten, is het niet meer dan logisch dat je diezelfde aftakking ook gebruikt om je dagrijverlichting aan te sluiten.

En dan kan ik de blauw zwarte draad door knippen en vast maken aan de witte draad
Koen, hoeveel bevestigingen heb je nog nodig?
Dezelfde vraag stelde je al in post#19 en is bevestigd in post#20 !!!
 
Back
Top