Piaggio Zip 4 takt

jbln043

Well-Known Member
Hallo,

Ik ben van plan om een piaggio zip 4takt te kopen maar ik wil hem niet standaard laten lopen dus de vraag is hoe kan ik hem ongeveer 100 echte km/u laten lopen zonder dat hij zo hard lawaai maak zoals de meeste aerox's ofz een optie is een 125cc blok erop zette maar is teveel werk , zou een 70cc cilinder en vario ring eruit 100 echte km/u halen ? of heeft iemand een andere manier dat niet veel geluid maakt aan de motor niet dat ze me op 5km aan komen horen rijden.

mvg
 
Advertisement - register to remove this

die 100km/u kan je zoiezo uit je hoofd zetten, want dat gaat je toch niet 1 2 3 lukken.

een 125cc 4takt blok haalt net jammerend en kreunend de 100km, en een 50 (of 80cc) 4takt gaat die echt niet zomaar halen.

Als je zo hard wilt gaan, lekker een zip sp kopen (zit ook al langere vertanding standaard in) een 70cc mallejossie en een jasoenie erop, en een beetje afstellen.

Of een compleet 125cc watergekoeld 4 kleps leaderblok eronder doen, daarmee heb je de grootste kans om over de 100 te gaan.
 
heb je het nou over een 2takt of een 4takt blok?

een subframe is in ieder geval altijd wel handig om op je scooter te hebben ja
 
maar is kabelboom aansluiten moeilijk want dat snap ik niet ik kan ook naar een scootergarage gaan die doen dat wel voor een prijs maar ik moet eerst een geschikte blok vinden.
 
Ja je kan hem makkelijk op de treeplank zetten, maar daar ga je niet harder van. Als je hem op de buddy zet dan valt hij eraf tijdens het rijden denk ik.
 
Ja je kan hem makkelijk op de treeplank zetten, maar daar ga je niet harder van. Als je hem op de buddy zet dan valt hij eraf tijdens het rijden denk ik.

als je je buddy kottert niet, dan valt de cilinder er mooi in en dan heb je dat probleem niet.

als het alleen maar draait om "hoe hard rijdt die dan?" kun je hem ook van een flat af rijden, dan gaat die zeker hard!
 
Back
Top