Piaggio zip 2017 carb probleem

Timbeunhaas

Member
Goedemiddag,
Beste lezers ik heb een zip uit 2017 carb model maar als ik 10 minuten ongeveer op de topsnelheid van de zip zit dan geeft hij een soort van tik en dan loopt ie maar 40 is dan de moter oververhit ofzo iets kan iemand aub helpen?
 
Advertisement - register to remove this

Heb je al bekeken of je nog alle koelvinnen hebt? En je oliepeil al bekeken?
Oliepijl is in orde de koelvinnen zitten er ook nog allemaal op het is heel raar.
Post automatically merged:

Oliepijl is in orde de koelvinnen zitten er ook nog allemaal op het is heel raar.
Het is gewoon als de scooter op ze top is een tijdje dan houd de scooter in tot 30 km uit het niets. En na een paar seconden gaat ie weer naar zijn top het is erg irritant en gevaarlijk als er een auto dicht achter je rijd.
 
Ik heb de scooter al eerder gekocht en tijdens het test ritten was de scooter gewoon in orde en ik ging rijdentoen ik thuis was en toen opeens kreeg ik deze elende. Ik denk dat ik de scooter morgen maar even naar een scooter zaak breng en dan zoeken hun het maar uit.
Post automatically merged:

Heb je al je sproeier bekeken?

Is je benzinefilter nog een beetje schoon?

Kwam dit gedrag uit het niets aanzetten of heb je recent iets vervangen/aangepast?
Ik ga de benzine filter en de sproeier morgen even bekijken
 
Ik had een vriend die ook ooit zo een soort probleem had met top en dat die dan weer soort van begrensd richting 50,

bleek uiteindelijk iets te zijn met zn CDI,
Wat voor cdi heb jij, en hoe heb je hem ontgrenst? of heb je zo een met een afstand bediening?
 
Ik had een vriend die ook ooit zo een soort probleem had met top en dat die dan weer soort van begrensd richting 50,

bleek uiteindelijk iets te zijn met zn CDI,
Wat voor cdi heb jij, en hoe heb je hem ontgrenst? of heb je zo een met een afstand bediening?
Ik heb gewoon een standaard cdi het is dat de scooter op een bepaald moment inhoud ik denk dat de scooter dan oververhit raakt.
 
Back
Top