Piaggio zip 2016 4takt 2V

dat je die nog niet verwijderd had! daar begint het mee, die zorgt voor overtoeren zonder extra snelheid.
Ja joh had daar nog helemaal niet naar gekeken hahaha. Vandaag krijg ik als het goed is 6.6grams polini rollen binnen. Die zal ik vanavond gelijk even erin knallen en testen.
 
ik zit te twijfelen, zou ik het optrekken nog kunnen verbeteren met witte malossi trekveren en witte malossi druk veer? ik heb dit wel op mijn aprilia en daar werkt het voor. maar werkt het ook voor dit type zipje?
 
ik zit te twijfelen, zou ik het optrekken nog kunnen verbeteren met witte malossi trekveren en witte malossi druk veer? ik heb dit wel op mijn aprilia en daar werkt het voor. maar werkt het ook voor dit type zipje?
GY6 is zowat identiek aan Piaggio. Heb zelf witte malossi met witte drukveer op de 4T2V gehad en merkte enkel een wat mooier toerenverloop. Verschil in optrekken was weinig merkbaar en ik vond hem er te nerveus van rijden met een lompere manier van aangrijpen vd koppeling.
 
Nou. 6,6 gram zit erin. Scheel een seconde haha. Maja ik laat ze lekker zitten. Malossi luchtfilter geprobeerd. Geen succes. Rijd dan bijna niet meer. Dus origineel erin en rijd weer goed. Ow en met de vrouw erop rijd hij 65. Morgen krijg ik nog wat spulletjes binnen om te testen. Trekveertjes etc.
 
Last edited:
6,6 zit er in. Tot nu het beste. Witte trekveren en drukveer zitten er nu ook in. Minimaal verschil bijna niet merkbaar. Maar hij rijd nu prima voor haar. 53gps. Nieuwe remmen nieuwe luchtfilterbak en luchtfilter. Nieuwe achterveer. En alle vloeistoffen vervangen. Rijd weer lekker.
 
Back
Top